måndag 28 maj 2012

Kicks Self-tanning


89 kr för 150 ml
19 kr/st
69 kr för 150 ml

Om du är sugen på solkysst hud utan att behöva utsätta dig för farlig strålning så har Kicks ett antal self-tanning produkter till bra priser. I serien hittar du en self-tanning body mist, self-tanning wipes, shimmering lotion och bronzing oil.

Finns i butik och hos Kicks.se nu.


The Swedish store Kicks has some budget friendly bronzer products. In their bronzing series you find a  self-tanning body mist, self-tanning wipes, shimmering lotion and bronzing oil.

13 kommentarer:

  1. Interesting ideas and style concepts!

    SvaraRadera
  2. i would love to try the tanning wipes

    SvaraRadera
  3. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:41

    Den var riktigt god :) Gott med glass i värmen :)

    SvaraRadera
  4. är i skolan med kompisar:)
    jag ska äta lunch nu;)

    SvaraRadera
  5. Åh, sådant är jag kass på... blir bara fläckig! ^^

    SvaraRadera
  6. Herlatenightcravings9 november 2012 14:41

    We love trying out self tanners!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  7. Oh to Be a Muse9 november 2012 14:41

    So many different products for tanning. If I needed to self-tan, I think I would like to try that mist. Sounds cool.

    SvaraRadera
  8. Ooo i wonder if I can find this product in the US! I need an affordable tanner :D Xox <3 hautepinkpretty.com

    SvaraRadera
  9. tack för tipset! kram fina du!

    SvaraRadera
  10. Jag har köpt mig en brun utan sol som jag smörjer mig med nu, ser lite skillnad redan, jag blandar ut den med vanlig lotion, ett tips jag fick :)

    SvaraRadera
  11. I bought some yesterday tanning wipes ... to go see just me :)

    SvaraRadera
  12. This sounds like a fab product :)

    www.fashionjazz.co.za/blog

    SvaraRadera
  13. Jag tycker sånt där är så himla kladdigt. Då är jag hellre vit.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails