torsdag 17 maj 2012

Kicks Make Up High Shine lip gloss



Cocktail in NYC
Falsterbo Dress
Portofino Sunlight

Sandy Sardinia
Santorini Sunset

Kicks Make Up har lanserat High Shine lip gloss i sex somriga färger. Glossen finns ute i butik nu och kostar 79 kr st. Jag känner mig lite sugen på att testa Sandy Sardinia och Santorini Sunset.

Finns även att köpa här i deras webshop. 


Kicks Make Up has release High Shine Lip gloss. The glosses comes in six summery colors and can already be found in stores around Sweden. I would like to try Sany Sardinia and Santorini Sunset.

18 kommentarer:

  1. Bruudar.blogg.se9 november 2012 14:39

    sv; hihi har kollat alla 5 :D

    SvaraRadera
  2. Gorgeous glosses!
    Especially loving the last one!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  3. Silverladyblogg9 november 2012 14:39

    Gud vad härligt! hur gör man för att få det? ^^
    Det var jätte gott, dock orkade jag inte ens hälften. Var ganska mycket mat :)

    SvaraRadera
  4. Belladavisblogg9 november 2012 14:39

    hej snygging,hoppas allt är bra med dig! jag är i studion ska snart plåtas igen, har en liten lunch paus här :) vad gör du för kul? kramar

    -http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  5. de där såg lockande ut :D

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja verkligen :) / http://Youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket. Vilka läckra glans!

    SvaraRadera
  8. sv: Har lagt upp den nu ifall du inte sett än:)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Sansy gillade jag verkligen!
    Nej tyvärr blir dte ingen långhelg för mig, jag jobbar i morgon, men det är helt okej, har en del viktigt att ta tag i imorgon :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Alltid härligt :) Det regnade men det fanns tak över grillen så det funkade ändå. ^^

    SvaraRadera
  11. Älskar sista färgern! Grymt snyggt!

    SvaraRadera
  12. Looks great, lovely gloss!

    SvaraRadera
  13. SV ja, det är faktiskt det :). Blev faktiskt förvånad över att det fungerade :)

    SvaraRadera
  14. Det är väl 1,5 timme här ifrån men vi ska upp tidigt imorgon och åka till Stockholm, men annars hade jag kanske åkt :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  15. Hej va finer blogg du har, kika gärna in på min kreativa djurblogg :)

    P.S Bra krämer och lipgloss osv!

    http://johanboi.blogg.se

    SvaraRadera
  16. I love it!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails