onsdag 23 maj 2012

Goodiebagsen från Jönköpings bloggfest







Fick fråga om vad jag fick i goodiebagsen på bloggfesten i Jönköping så här kan ni se alla härliga produkter, rabatter och presentkort som vi fick. 

De företag som var med och sponsrade under kvällen var: 
www.edblads.se
thejewellerybakery.se
www.tamponsforfree.se
www.blogkeen.com/
www.astridknitting.se
http://www.ellafestbutik.se/

Sedan så fick vi även bra pris på hotellrummet hos Scandic Portalen


I've got a question about what I got in the goodiebags from the party in Jönköping so here you can see all the good stuff I got. Above is a list with the sponsors.

25 kommentarer:

  1. Oh to Be a Muse9 november 2012 14:40

    Wow! So many wonderful goodies in your bag. :)

    SvaraRadera
  2. Bruudar.blogg.se9 november 2012 14:40

    härliga grejer! :D

    SvaraRadera
  3. Silverladyblogg9 november 2012 14:40

    Ja! jag kollar på den engelska på datorn men jag ska köpa den åt mig och även min bästa vän till present :D

    SvaraRadera
  4. *Gilla* :) Superkul att du kom! Lite synd att man inte hann snacka med alla så mycket som man hade velat...

    SvaraRadera
  5. Fun loot!
    I love goody bags!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  6. Bra saker:) Goodiebags är alltid kul.

    SvaraRadera
  7. Wow... det var många prylar som du fick! :))

    SvaraRadera
  8. men ååh vilka härliga grejer!

    SvaraRadera
  9. veckorevyn.com/belladavis/9 november 2012 14:40

    ja de är så skönt ute nu så :)
    min dag var toppen, var på show hela dagen ! :)
    Vad ska du hitta på idag då? kram :)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina goodiebag, en massa fint ju !
    Ha ha ...ja det är inte alltid man har så bra utsikt här på jobbet :P
    Kram

    SvaraRadera
  11. Herlatenightcravings9 november 2012 14:40

    You got some fabulous things!!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  12. sv:Tack så mkt!xD Vad kul att få massa godiebags!;)

    SvaraRadera
  13. Åh jag har alltid vilja prova silikoninlägg så man slipper att ha bh, hur funkar de?

    SvaraRadera
  14. Loving all your goodies hun :) xx

    SvaraRadera
  15. SV: Det ser grymt fina ut alla tycker jag :D

    SvaraRadera
  16. kul med goodiebags :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  17. hihi tack! :> det fick jag i julklapp av min bästa vän Therese som bor i thailand just nu :>

    kramar
    http://mymic.blogg.se

    SvaraRadera
  18. http://eelin.se9 november 2012 14:40

    ja super!

    SvaraRadera
  19. Vilka fina saker ni fick! Ha en fin fredag!!

    SvaraRadera
  20. Oj, det var inte lite grejer du fick med dig (: Bra.

    Tack!
    Händer till helgen?

    SvaraRadera
  21. http://feztis.blogg,se9 november 2012 14:40

    Det var roligt också :)

    SvaraRadera
  22. Vilka bra goodiebags! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails