onsdag 2 maj 2012

Aprilboxen från Glossybox.se




Idag hämtade jag ut den här månadens box från Glossybox. Aprilboxen var i samarbete med Swedish Beauty & Cosmetics Awards 2012 och jag hade höga förväntningar på denna box. Tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken. Jag tycker den här boxen var riktigt tråkig. 

Innehåll: 
  • Björn Axén Cool Silver Leave-in spray (+ småprover av schampo & balsam)
  • Garnier BB Cream
  • Oriflame Beauty Wonder Lash Intense Mascara
  • Nail Inc nagellack 
  • Natuvive Lemongrass Fresh Shower gel


Today I picked up this months box from Glossybox. The April box was in collaboration with Swedish Beauty & Cosmetics Awards 2012 and I had high hopes for this box. Unfortunately the box was a bit of a disappointment. I think this months box was really boring.

Inside the box where: 
  • Björn Axén Cool Silver Leave-in spray (+ small samples of shampoo and conditioner)
  • Garnier BB Cream
  • Oriflame Beauty Wonder Lash Intense Mascara
  • Nail Inc nail polish
  • Natuvive Lemongrass Fresh Shower gel


22 kommentarer:

  1. Silverladyblogg9 november 2012 14:31

    Det kan man ju lugnt säga.
    Jag får inte äta så mycket olika eftersom jag kollar upp om jag är gluten eller laktos intolerant :( men gott äre!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker de där boxarna ser så spännande ut, men det är klart att vissa är säkert roligare än andra :)

    SvaraRadera
  3. Jaha, jag trodde alla hade samma saker. Vad var det i de andras, vet du det?

    SvaraRadera
  4. http://youtu.be/o-DWQh0rPR4

    SvaraRadera
  5. Ja, den ser inte så himla kul ut...

    SvaraRadera
  6. Silverladyblogg9 november 2012 14:34

    Ja absolut! det är som en liten vardags lyx jag tycker man ska unna sig ibland, man blir som en ny människa :)

    SvaraRadera
  7. Va tråkigt att du inte var nöjd med den!

    SvaraRadera
  8. Tack :)
    Vad skönt att det blev lugnt, så att det inte blev massa bråk som det kan bli när det är ungdomar och sprit i kombination.

    SvaraRadera
  9. Ja den där lät inte speciellt rolig. Borde ju funnits bättre saker att stoppa i lådan.

    SvaraRadera
  10. tack detsamma
    haft en underbar helg?

    SvaraRadera
  11. Då kan du skicka hit BB creamen;) Nej men jag förstår vad du menar hade ju kunnat vara en större blandning..

    Tusen tusen tack!

    SvaraRadera
  12. - bästa programmet! :)

    /www.elinfelicias.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Oj, det enda vi fick gemensamt var BB creamen ;)

    SvaraRadera
  14. tråkigt att det inte var så roligt innehåll!
    /linneakin

    SvaraRadera
  15. Förresten, vad är det som gör att du inte kan kommentera "på riktigt" på min blogg om man säger så?

    SvaraRadera
  16. Men menar du det? Jättegärna isf! :)

    SvaraRadera
  17. Fast det är väl lite så, en chansning. Det är väl det som är tjusningen med boxen:)

    SvaraRadera
  18. Partikularrak Partikularrak9 november 2012 14:35

    I would like to have a glossyblox. Amazing things!
    http://enarasthings.blogspot.com

    SvaraRadera
  19. åh men din lät också spännande tycker jag! Leave in-sprayen och mascaran lockar :)

    SvaraRadera
  20. Herlatenightcravings9 november 2012 14:50

    Great box! I'm in love with the Garnier BB Cream!!

    Jayme @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails