tisdag 17 april 2012

VIP-utskick från Tampons for free

När jag kom hem igår låg det ännu ett VIP-utskick från Tampons for frees bloggnätverl She Social och väntade på mig. Denna månads sponsor är Maxosol från Bringwell Hela Pharma och VIP-utskicket innehöll en två månaders förbrukning av kosttillkosttet Maxosol, ett solstick med SPF 20 och en ask tamponger. Jag är faktiskt riktigt nyfiken på Maxosol tabletterna då jag hört många som säger att de faktiskt fungerar. 

För er som inte vet vad Maxosol är så är det ett kosttillskott som funnits på den svenska marknaden i 20 år. Maxosol förbereder din hud för solexponering genom att bygga upp ditt naturliga skydd mot solen med hjälp av antioxidanter som bl.a. selen, E-vitamin, lycopen, C-vitamin och betakaroten. Maxosol ersätter inte solskyddskräm utan är ett komplement. Maxosol säljs i hälsofackhandel, på Coop och vissa apotek.  Just nu har de dessutom ett erbjudande där du får köpa 60 tabletter för endast 89 kr (ordinarie pris 169 kr) och då får du dessutom ett solskyddsstift med SPF 20 på köpet. Erbjudandet gäller så långt lagret räcker och du hittar det på www.maxosol.se/tampons. Erbjudandet gäller från och med imorgon onsdag med koden: SOLSTIFT



When I got home yesterday I found a new VIP-disptach from Tampons for free's bloggers network She Social. This months sponsor is Maxosol. Maxosol is a dieatary supplement that helps your skin to get ready for the sun. It's not an alternative to using sunblock but a complement to it. I'm really curios about this products since I have heard from a lot of people that I know that it actually works.

20 kommentarer:

  1. Jag fick också de där tabletterna, men jag har så svårt för "kosttillskott" så jag tror sambon kommer testa dessa^^

    SvaraRadera
  2. fick också hem det :). ska bli roligt att prova pådet :)

    SvaraRadera
  3. Ja katten är söt :) mina föräldrars vänners katt :)

    SvaraRadera
  4. Vad spännande :D

    svar: aww tack, det är ett av mina favoritpar, mina andra har gått sönder >__>

    SvaraRadera
  5. Belladavisblogg9 november 2012 14:30

    hej fina du! jo tack min dag har varit bra än så länge din då :)? kram¨
    -http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  6. jag började med mina idag, och det var en jäädra lukt på dem haha, men ja, det är ju naturliga ämnen så då luktar det ju :)

    SvaraRadera
  7. - Jadå jag mår mycket bättre nu, så jag hoppas bara att det håller i sig :)

    SvaraRadera
  8. Hope you are having a lovely week hun xx

    SvaraRadera
  9. sv. ja, det är det verkligen! :)
    ja förstår det!

    allt bra med dig?
    kram

    SvaraRadera
  10. Jag nöjer mig med att se resultatet på dig och sambon då:) Hoppas de fungerar.

    SvaraRadera
  11. Gött att du får ett VIP-utskick (:

    SvaraRadera
  12. Ja, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, det hjälper liksom inte att tryckutjämna :/

    SvaraRadera
  13. förstår det :D

    ska ut i snöstormen jag >__>

    SvaraRadera
  14. Sv: Tack så mycket sötis, hihi! =)

    SvaraRadera
  15. sv hehe ja precis :). herregud vilket väder det varit här idag! snö, hagel, solsken, snö, sol, regn och gud vet vad xD

    SvaraRadera
  16. Belladavisblogg9 november 2012 14:30

    visst ser det gott ut :) men...då får du bli bättre;) det är det viktigaste målet! är du inte hungrig på morgonen? kram
    -http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  17. Eftersom chansen finns och vinna vill jag ragga röster :) så jag vill att alla lägger upp det på Fb iaf och sprider det så fler kan rösta :)

    SvaraRadera
  18. ja det hoppas jag att jag får, skulle vara kul att få vinna något sånt :)

    SvaraRadera
  19. Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.

    MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR, där du bland annat kan vinna en damtopp, en skyddsängel, hårborttagningshandskar samt ett fint armband: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails