måndag 23 april 2012

Recension: Luminess Airbrush cosmetic



Första hemmatestet/first try to use luminess airbrush cosmetic myself

Nu tänkte jag äntligen berätta vad jag tycker om Luminess Airbrush cosmetics efter att testat det själv hemma ett tag. 

Luminess Airbrush cosmetics

Vad: Airbrush sminksystem för hemmabruk
Pris: 1895 för startkitet

Om produkten: Mer om produkten kan ni läsa i detta inlägg.

Min åsikt: Airbrush sminket var faktiskt mycket enklare att använda än vad jag trodde det skulle vara. Resultatet blev jämnt och snyggt och höll bra. Av någon anledning så satte dock vårt brandlarm igång då jag använde aribrush systemet. Det här var en riktigt rolig produkt att testa och jag hade gärna haft någon ögonskugga att testa också. Ett minus som jag kan se med den här produkten är att du behöver ha ett eluttag tillgängligt då systemet kräver el och sladden är ganska kort och att det tar lite tid att få den ren efter att man använt den.

Slutsats: Kul produkt som faktiskt ger ett riktigt snyggt resultat. Dock lite för dyr för att jag skulle köpa den själv.

Vill du också få chansen att testa nya roliga produkter och upplevelser så tycker jag du ska gå in och anmäla dig hos Spot and Tell



I thought I should tell you what I thought about the Luminess Airbrush cosmetic system I've tried.

Luminess Airbrush cosmetics

What: Airbrush make up system

About the product: You can read more about the system in this blog post.

My opinion: The Airbrush cosmetic system was much easier to use than I thought I would be. The result looked nice an natural and it stayed on great. For some reason our fire alarm went on when I used the airbrush system though. This was a really fun product to test and I would have love to try one of the eye shadows as well. The thing that I can think is a bit negative with the system is that you need to have a wall outlet nearby since it's driven by electricity and it have a quite short cable and it took some time to clean the system after you have used it. 

Conclusion: A fun product to try that gives a nice result but a bit to expensive for me.

I got a chance to try this through Spot and Tell.

37 kommentarer:

  1. Vad häftigt! Men det låter lite smålädkigt att använda den :p

    Sv; tack tack, är riktigt nöjd med inbjudningskorten!

    SvaraRadera
  2. really thank you!:)

    SvaraRadera
  3. I so have to try this!!! :) x

    SvaraRadera
  4. Airbrush verkar överkurs, dessutom på sig själv! :) Men det ser bra ut. Solen försvann när jag väl var redo att gå ut.. Surt!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du:)

    Får du behålla den där apparaten?

    SvaraRadera
  6. great products!

    SvaraRadera
  7. Låter coolt, kul och få testa lite sånt... komiskt brandlarmet gick dock.... :)

    Haha ibland är man virrig, du hade inte svarat på det om helgen :) min helg var med bra, rätt lugn, precis vad som behövdes :)

    SvaraRadera
  8. Ja, jag tror den kommer vara grym :)

    SvaraRadera
  9. Saandriiiee.blogg.se9 november 2012 14:22

    Dagens blogg vinnare finns ju på bloggen ^^, kolla om de blev du här:
    http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-12.html#comment
    Om inte? va med igen ! Puss på dig

    SvaraRadera
  10. haha! bra ni har ett aktivt brandlarm iaf ;)

    SvaraRadera
  11. Tack!
    Jag måste bara fråga, du skrev till mig att du hade odlat morrötter på balkongen hur gick det? ska dom inte vara ganska djupt i jorden? älskar att plantera, men vi har inte så stor balkong :)

    SvaraRadera
  12. - Nej hon var sjuk idag med, stackarn, =/ men det har gått bra ändå ! :D

    SvaraRadera
  13. Oh to Be a Muse9 november 2012 14:24

    The airbrush cosmetics system sounds very cool. I would love to try it for myself.

    SvaraRadera
  14. photoobymee.blogg.se9 november 2012 14:24

    - Tack! Detsamma!

    SvaraRadera
  15. Skoj, dock kan jag tycka att priset är liite för högt. Men hade jag fått en så hade jag inte tackat nej ;)

    SvaraRadera
  16. Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.

    DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  17. Sv: Tack så jätte mycket sötis! :D / http://youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  18. Tack, ja det skall bli roligt :-)

    SvaraRadera
  19. Violken spännande grej! Verkar bra!

    SvaraRadera
  20. great review! it's good to know that these are actually easy to use

    SvaraRadera
  21. oh you look gorgeous girl!
    where is all this from?
    can't wait to see you on my blog again!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    SvaraRadera
  22. Va synd att det var så bökigt!

    SvaraRadera
  23. Nej det är bara ett lån tyvärr

    SvaraRadera
  24. Många brandlarm sätts igång av hårspray och sådant, så jag kan tänka mig att det är på samma sätt med airbrush grejen...!

    SvaraRadera
  25. Ja måste vara så. Bara lite störigt när de sätter igång så där

    SvaraRadera
  26. Jo alltid skönt att veta att det fungerar.;)

    SvaraRadera
  27. Nej de är lite dyra men det ingår iofs smink för 1600 kr.

    SvaraRadera
  28. Yeah I was surprised that it was so easy to use on yourself.

    SvaraRadera
  29. It's from Luminess, in Sweden you buy it here: http://luminess.se/
    and in the US you can buy it at: http://www.luminessair.com/

    SvaraRadera
  30. Den var inte enkel att använda men bökigt att hitta ett lämpligt uttag i vår lägenhet, var tvungen att plocka ner väggspegeln från väggen och flytta den för att kunna se vad jag gjorde.

    SvaraRadera
  31. Tråkigt att du inte får behålla den:(

    Det där teet är inget jag kommer tips om då det ger grymma magsmärtor, i alla fall för mig. Laxerande och så.

    SvaraRadera
  32. Vilken häftig grej! Min hy är dock lie känslig så jag hade nog aldrig vågat prova ngt sådant, men det måste ju vara riktigt roligt :)
    Kram

    SvaraRadera
  33. Madeleine Stenberg9 november 2012 14:25

    Spännande produkt verkligen :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails