måndag 30 april 2012

Paket från Panos Emporio


 Jackie trench coat
Panos Emporio beach towel and two ex of the Panos book.

Förra veckan fick jag hem ett helt fantastiskt paket från Panos Emporio. I paketet låg den snygga beigea Jackie Trench coat, en Panos badhandduk och två exemplar av Panos bok. Trenchen satt verkligen perfekt! Tack så himla mycket för det fina paketet. Invigde trench coaten till en anställningsintervju i fredags. Självklart ska ni få se bilder på hur den ser ut på men jag har inte hunnit fixa det än.



Last week I got a absolutely fantastic package from Panos Emporio. Inside the package was the lovely Jackie trench coat, a Panos beach towel and two ex of his book. The trench coat fitted my perfect! Thank you so very much for this great package. I used the trench coat for the first time to a job interview last week. I will of course show you how the trench coat looks on but I haven't had time to take a photo of me wearing it yet. 

41 kommentarer:

  1. Älskar att få paket, får se om jag hinner hämta det som ligger och väntar på mig på konsum här eller om det får bli i övermorgon :D

    SvaraRadera
  2. Ja det är jättekul, hoppas bara sambon tar väl hand om dem nu när jag är borta ;) hade du en fin valborg igår?

    SvaraRadera
  3. Trenches are always classic!

    SvaraRadera
  4. Sv: hihi tack detsamma! nepp det ska jag inte, ska du? :) / http://youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Amazing tench coat! Enjoy<3
    would you like to follow each other?:)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Ja hoppas de går att äta sen med bra :)
    haft en fin valborg?

    SvaraRadera
  7. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 14:29

    Vi hade verkligen jätte trevligt! :)

    Kram sojkasframtid.se

    SvaraRadera
  8. sv: tack! :)

    http://soffiesfoto.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Such a gorgeous trench coat. Can't wait to see what it looks like on.

    SvaraRadera
  10. svar: ska se avengers IGEN om typ en timma :D:D:D:D Sett den än? Eller du kanske inte är ett fan av marvel som jag? xD

    http://mymic.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Bruudar.blogg.se9 november 2012 14:33

    sv; tack sötis :D allt bra?

    SvaraRadera
  12. Amazing trench coat, I love it! <3

    SvaraRadera
  13. Hur gick intervjun?=)
    Ja jag är en sådan klant, så jag funderat på skaffa senilband till solisarna.... :)

    ja mjukglass är gott, kommer nog bli mängder i sommar :)

    SvaraRadera
  14. sv: Det är en jättemysig stad:) fast ingen jag skulle vilja bo i. Inte riktigt min typ av stad.

    SvaraRadera
  15. Vilken himla fin kappa! Stilig så det förslår!

    SvaraRadera
  16. I love the trench!!

    SvaraRadera
  17. Jo, de är nog nödvändiga att ha ibland. Valborgen blev lugn. Vi var och kikade lite i Botaniska trädgården på eftermiddagen och sedan myste vi i soffan.
    Gjorde du något kul?

    SvaraRadera
  18. Tack så mycket, kul att du gillar den!

    SvaraRadera
  19. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 14:34

    Alltid lika kul med paket! :)

    Kram!
    http://www.sojkasframtid.se

    SvaraRadera
  20. Vilken snyg trenchcoat ! Hopaps du haft en riktigt skön valborg ! Kram

    SvaraRadera
  21. Oh to Be a Muse9 november 2012 14:34

    That Jackie trench is pretty. I'm glad it fits you well.

    SvaraRadera
  22. Silverladyblogg9 november 2012 14:34

    Men visst är det så! därför försöker jag numera se det positiva i allt för man lever bara en gång :D

    SvaraRadera
  23. ja den e oxå rätt fin (:

    SvaraRadera
  24. Jättesnygg, säkert fin på dig också:)
    Fick du den?

    SvaraRadera
  25. men ååh vad snygg! har sett flera som fått paket från panos, hur kommer det sig att ni fått det? :)

    SV ja det kan jag tänka mig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails