torsdag 5 april 2012

Orly Prelude to a Kiss



Orlys Prelude to a Kiss är från deras vårkollektion Cool Romance och är ett riktigt fint nudelack som är riktigt täckande. Jag har målat två lager på de här bilderna. Lacket satt fint tillsammans med OPI:s Natural Nail base coat och Seche fast dry top coat. Lacket ser lite prickigt ut på bilderna för jag lyckades få något skräp på borsten när jag målade på top coatet, ledsen för det.


Orly's Prelude to a Kiss is from their spring collection Cool Romance and is a really nice nude with great coverage. I used to coats on these pictures. The polish had a nice hold to it when I tried it together with OPI's Natural Nail base coat and Seche's fast dry top coat. The small spots that you might see on the polished nails is from something that got stuck on the brush when I painted on the top coat, sorry about that.

19 kommentarer:

  1. Verkar som de flesta verkar kunna kommentera.... :)

    SvaraRadera
  2. färgerna ser verkligen härliga ut !

    SvaraRadera
  3. Tack!! :-)
    Glad Påsk på dig!

    SvaraRadera
  4. riktigt snyggt lack!

    SvaraRadera
  5. Sara, mamma till tre små troll9 november 2012 14:24

    Ja visst är dom för härliga :)

    Http://Neccin.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Hej!

    du får detta mess av mig för du finns på min bloglovin.
    Tänkte be dig om en tjänst nu.
    Rösta på min bild här

    https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=76521&u=19412&a=254553244581393&p=387783792941&v=Entry&id=281723&rest=1

    Det skulle göra mig mycket glad! Sprid det gärna vidare till dina vänner!

    SvaraRadera
  7. äh man behöver inte vara bra på det :). jag är inte bra på det, nu har jag inte tecknat eller målat på flera år, men bara att få en stund för sig själv är underbart :)

    SvaraRadera
  8. Thisismarielle9 november 2012 14:24

    Ja jag älskar dom, kan säga att dom används flitigt =D ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  9. Läckert att det är så jordnära färg!

    SvaraRadera
  10. - det gick bra, men dyyyyrt satan så måste hitta något annat ställe att parkera på :P

    SvaraRadera
  11. Det här var verkligen en toppen färg! Superfin! :D

    SvaraRadera
  12. Ser riktigt fint ut.

    Ja usch vilken kyla det blivit helt plötsligt. Förra påsken låg jag på balkongen och solade och nu går jag med vinterjacka.

    SvaraRadera
  13. ååh vilka långa fina naglar, och nagellacket var fint! :)


    sv. Ja, sidan är verkligen grymm ändå!
    Jag har inte vart sådär superaktiv jag heller, men ändå tjänat över hundralappen!
    kram♥

    SvaraRadera
  14. anytasafronova9 november 2012 14:41

    Lovely colors!
    Anna )

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails