tisdag 10 april 2012

Nytt att läsa: Svart Inka av Ingrid Boström

Idag så landade Ingrid Boströms senaste bok Svart Inka i min brevlåda. Den låter spännande så jag ser fram emot att att läsa den. Perfekt med lite underhållning nu när jag är sjuk också. 

Baksidetext för er som är nyfikna på vad boken handlar om:

"Christin, Antonia och Marie, tre läkarkandidater från Stockholm, försvinner spårlöst efter att de har vandrat Inkaleden i Peru.
Eva Duveholm, mamma till Christin, är oroad över den peruanska polisens passivitet. Hon beslutar sig för att på egen hand söka efter sin dotter och hennes kompisar i Peru, och får hjälp av sin väninna Cecilia Tornudd.
När ytterligare en svensk flicka försvinner i Argentina, tillsammans med sin pojkvän, blir den svenska polisen fundersam.

Finns det ett samband mellan de försvunna ungdomarna?"


En recension kommer självklart då jag läst ut den. 




Today I got the latest book by Ingrid Boström in my mail box. It sounds interesting so I'm looking forward to reading it. Perfect timing too since I'm sick and don't have that much to do.

17 kommentarer:

  1. Ja får sovmorgon imorgon börjar 13 så kan sova ut ordentligt...

    ja verkligen, många som är ensamma men som med vill ha matkasse :)

    SvaraRadera
  2. Veckorevyn.com/belladavis/9 november 2012 14:26

    Jo jag hoppas också på de hihi :)
    Jasså, krya på dig då!
    Med mig är det toppen tack , Har du haft en bra dag? Kram :)

    SvaraRadera
  3. Usch har du gått och blivit sjuk :/ Krya på dig!

    Vad handlar boken om?

    SvaraRadera
  4. Vad handlar den om? Jag gillar inte böcker från svenska författare, eller ja, jag gillar de gamla. Inte de nya... det är så överdrivet.

    SvaraRadera
  5. Alltid kul med lite läsning :D

    SvaraRadera
  6. Tack! Hoppas du haft en bra Påsk!

    SvaraRadera
  7. - härligt! :) Men usch då, hoppas att den går ner snart, du får vila mycket :)

    SvaraRadera
  8. Låter som en riktigt bra bok! Krya på dig kram

    SvaraRadera
  9. http://holen666.blogg.se9 november 2012 14:26

    ja jag klagar verkligen inte på den dagen =) hur var din Tisdag då?kram

    SvaraRadera
  10. - Ja det tycker jag med! :D Det är jätte kul! :D

    SvaraRadera
  11. Så perfekt nu när du är sjuk ja! =)

    SvaraRadera
  12. Sv: Ja! det är verkligen verkligen skönt! :D / http://youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails