torsdag 12 april 2012

Lumene Wild Rose Lip gloss

Lumene Wild Rose Lip gloss nr 4, 5 & 8
Swatches Lumene Wild Rose Lip gloss nr 4, 5 & 8
Lumene Wild Rose Lip gloss nr 8
Lumene Wild Rose Lip gloss nr 5
Lumene Wild Rose Lip gloss nr 4

För ett tag sedan så fick jag hem tre Lumene Wild Rose Lip Gloss från vårkollektionen 2012 i färgerna 4, 5 och 8. Glossen har en mjuk skumgummi applikator som ger ett jämnt och snyggt resultat. Färgen är diskret och rejält glossig. Glossen är lite kladdiga men inte så att det stör. Riktigt fina vårfärger tycker jag. 

Glossen kostar 95 kr och finns hos bl.a. Kicks & Åhléns.

A while ago I got three Lumene Wild Rose Lip glosses from the spring colletion 2012 to try. These glosses has a soft foam rubber applicator that makes the gloss go on nice and even. The color is discrete and very glossy. These glosses are a bit sticky but not as much that it bothers me. Really cute colors for spring.

24 kommentarer:

  1. Jag är så nööööjd! Hoppas du gillar resultatet! Faktiskt så har jag aldrig sett en snyggare hårförlänging! Gladys är GRYM ALLTSÅ! Så gå dit om du ska göra en förlängning hon är så duktig1!!!

    SvaraRadera
  2. Tror inte jag vinner, men andra platsen hoppas jag iaf på..... :) om inte annats så 3:a som jag ligger nu :)

    SvaraRadera
  3. det behövdes verkligen rensas.
    cjssong.se

    SvaraRadera
  4. gillar femman och åttan! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  5. tror inte att jag skulle passa i den heller men jag gillar den... ^^
    cjssong.se

    SvaraRadera
  6. fina :)

    sv jo jag hoppas det.. känns bra med kontaktperson som jag träffat en gång och hon var jättebra, så det kommer nog gå bra :)

    SvaraRadera
  7. Nej eller hur, roligare saker finns att göra.

    SvaraRadera
  8. Belladavisblogg9 november 2012 14:28

    jo tack castingarna gick jätte bra :)! allt bra med dig idag? kram
    - http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  9. Ja det är de,t ändå lyckas alltid någon vinna haha.... aja bara 20efter ledaren och 6 efter 2:an så kanske det går.... :) men pallen är kul iaf, för då får man pris och då känns det värt tiden man ändå lägger ner för ragga röster.... :)

    SvaraRadera
  10. sv. Tack, ja såg att du döljer mig, jag följer dig nu också :)

    snygga läpglans! hade jag inte haft så många själv, hade jag nog skaffat mig ett sånt där! :D

    kram

    SvaraRadera
  11. Ja jag kände att jag behövde det så det var väldigt skönt :)

    Ja det är ju det, och patienterna tycker att det är lite kul med :)

    SvaraRadera
  12. sv: Jo det finns ju andra tidpunkter det passar bättre att de kommer än just vid läggdags.

    SvaraRadera
  13. Belladavisblogg9 november 2012 14:28

    härligt härlig:)! nu tänkte jag se på Top model Sverige, har du sett finalen? kram

    -http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  14. Den i mitten var finast och syns mest!

    SvaraRadera
  15. Tack! Ja det finn alltid folk med mycket åsikter :-)

    SvaraRadera
  16. tack tack :). vad ska du hitta på idag då?

    SvaraRadera
  17. Jag gillar gloss som är så diskreta i färgen!

    SvaraRadera
  18. På handen var det större skillnad än på läpparna. Fina alla tre!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails