onsdag 4 april 2012

Glossybox.se - Marsboxen



Nu har jag varit och hämtat ut min marsbox från Glossybox.se och den här gången var temat "Back to Nature".

Innehållet i min box denna gång var: 

  • En provburk med Kiehl's Ultra Facial Cream 
  • En provflaska med L'occitane Almond Shower Oil
  • En full-size Crabtree & Evelyn Antibacterial Moisturising Hand Gel
  • En provburk av Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream
  • En provflaska med Mádara ecocosmetics body lotion
  • En liten påse med ekologiskt godis


Now I've picked up this months box from Glossybox.se. This month the theme was "Back to Nature" and my box contained the following products: 


  • A sample sized Kiehl's Ultra Facial Cream 
  • A sample sized L'occitane Almond Shower Oil
  • A full-size Crabtree & Evelyn Antibacterial Moisturising Hand Gel
  • A sample sized Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream
  • A sample sized Mádara ecocosmetics body lotion
  • A small bag of ecologic candy

20 kommentarer:

  1. sv: Ja och därför blir man sjuk:( jag blir det jättelätt.

    SvaraRadera
  2. Ja såna små askar har man alltid nytta av :)

    SvaraRadera
  3. ser ut som bra grejer :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  4. - den är jätte kul ju! :D massa nytt :D hihi

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte med testa det där, glömmer av det hela tiden bara :P

    SvaraRadera
  6. Måste beställa från dom. Verkar så bra.

    Jaså du har oxå haft häst?
    jag saknar den tiden. De var så rogivande & mysigt

    SvaraRadera
  7. Kul att få hem sådana grejer :D

    Var ju inte farligt pris för de linnena måste jag säga.

    SvaraRadera
  8. Ok kanske att man ska testa de märket då :)
    Jag beställde också linnen från avanna men det har inte kommit än, det är säkert snart två veckor sen... fick du vänta länge?

    SvaraRadera
  9. Kuuul med nya provprodukter!

    SvaraRadera
  10. Mina tog också lite tid innan de kom men fick dem 9 dagar efter beställning

    SvaraRadera
  11. Ok, det har tagit 12 dag nu om man räknar med helgerna, kanske får ta och maila henne, har nästan glömt bort vilka jag köpte ;)

    SvaraRadera
  12. Tack snälla du :)
    Jo jag har ett linne & en colege tröja från Anna & det är verkligen bra kvalitet!

    & så härligt innehåll de där Glossy boxen har! Måste också börja prenumerera snart!

    SvaraRadera
  13. Oj va mycket läckerheter!

    SvaraRadera
  14. Nathalie Teodorson9 november 2012 14:24

    åååh jag blir alltid så sugen när jag ser glossyboxarna överallt :(. ska försöka fixa det nästa månad. vill verkligen börja prenumerera!

    sv ja jag körde på en grön och en guldig ögonskugga, så det blev rätt bra :)

    SvaraRadera
  15. Vad fina naglar du har :)

    Sv: Tack så mycket :) / http://youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  16. Wow, det där kanske vore något för mig som älskar överraskingar och paket? (och som inte får det så ofta?) Så kan jag känna mmig speciell en gång i månaden när jag får ett stooort paket, awesome! :D

    sv. Tack så mycket, haha ja dem är ganska roliga :) Inte första gången dem håller på så...

    kram♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails