måndag 2 april 2012

The Bodshop Chocomania Body scrub


Nu har jag testat The Body Shops Chocomania Body Scrub ett tag och tyckte det var dags för en liten recension. 


The Body Shop Chocomania Body Scrub

Vad: Kroppsskrubb 
Pris: 195 kr för 250 ml

Om produkten: Chokladdoftande sockerskrubb som innehåller 47%  kakaosmör.

Min åsikt: Den här skrubben ser verkligen ut precis som kladdkakesmet så jag blir alltid lite sugen på att baka kladdkaka efter att jag använt den. Jag gillar doften och huden blir fantastiskt mjuk och len. Det enda negativa med den är väl att den här skrubben är att den är så otroligt härligt att det är lätt av överdosera den så att den tar slut alldelens för snabbt. 

Slutsats: En ny favorit! Älskar den här.



Now I've tried The Body Shop Chocomania Body Scrub and feel that it's time to give you a review of it. 


The Body Shop Chocomania Body Scrub

What: Body Scrub

About the product: This is a chocolate scented sugar scrub with 47% cacao butter. 

My opinion: This scrub looks exactley like a mud cake/swedish brownie mixture so I always feels like baking after using this. I like the scent of this scrub and it make my skin feel really soft and smooth. The only negative thing that I can think of when it comes to this scrub is that it's so nice that it's easy to use too much so that you run out of scrub faster than expected. 

Conclusion: This is a new favorite when it comes to body scrubs! I love it.



25 kommentarer:

  1. Åhh den vill jag testa!! låter underbar.

    ja en hel del att vara lycklig övder denna måndag. dock inte över snön som singlar ner... hmm våren ? hallå!!
    kram

    SvaraRadera
  2. http://Trustmedarling.blogg.se9 november 2012 14:22

    värt att kolla upp då

    SvaraRadera
  3. Kul att du skaffat dig en ny favorit produkt:)

    sv: Nej vi brukar inte heller fira på något speciellt sätt. Hem till min familj ska vi i alla fall och bara mysa:)

    SvaraRadera
  4. Härligt att den är som chokladcreme och är så bra :D

    Tyvärr blev det förlust igår :/

    SvaraRadera
  5. - Tack det gick bra idag ! :D Men det var bara en introducering, börjar på riktigt på torsdag! :D

    SvaraRadera
  6. bra med tips!:)
    /linneakin

    SvaraRadera
  7. Svar: Åh men tack så jättemycket! :D En favorit!

    Den där vill jag också testa :D Har testat tvålen och body buttret som jag ska se till att skriva om snart :)

    SvaraRadera
  8. oh nu blev jag sugen på kladdkaka :)

    SvaraRadera
  9. i've looking for a body scrub...maybe i'll try the body shop

    SvaraRadera
  10. Thisismarielle9 november 2012 14:23

    hmm, måste testa den =) Såg god ut haha!

    SvaraRadera
  11. haha, varje gång jag läser om den där doften känns det som jag vill äta upp den XD jag vet inte om jag hade klarat av att ha den hemma utan att råka smaka på den XD

    SvaraRadera
  12. haha tänkte precis samma sak! att det ser ut som kladdkakesmet. den ser ju så sjukt goood ut!

    SvaraRadera
  13. Sv: Tack så mycket! =) Ja det är jättekul och jag blev jättenöjd! :) /http://Youkowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  14. Ja verkligen superhärlig.=)

    SvaraRadera
  15. Body Scruben är min favorit!=) Så härlig.

    SvaraRadera
  16. Ja den är farlig på det sättet den här body scruben.=)

    SvaraRadera
  17. Ja den ser verkligen ut som att den skulle gå att äta.=)

    SvaraRadera
  18. Visst gör den?=) Blir så himla sugen på kladdkaka när jag använder den.

    SvaraRadera
  19. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 14:23

    SV: Vad kul att du tycker det! :)

    SvaraRadera
  20. Sv: Ja det är ju alltid det! =)
    /http://youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  21. ooooh den här vill jag ha!!! :)

    sv: tackar rackar!! :D älskar min nya sommargarderob!! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails