onsdag 11 april 2012

Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume


Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume

Vad: Torrschampo
Pris: 79 kr för 200 ml

Om produkten: Volymgivande torrschampo

Min åsikt:

Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume ger superfin volym till mitt tunna fina hår. Dock så luktar det här alldelens för starkt för min smak. Jag föredrar den lätta fräscha lukten som orginalet har. Orginalet känns inte heller i håret vilket det här gör. Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume känns ungefär som Osis dust-it i håret men jag tycker det här torrschampot ger mer volym än dust-it gör. Är man ute efter rejält med volym och inte har något problem med lite starkare dofter så rekommenderar jag verkligen Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume. 


Slutsats: Helt klart en favorit när det gäller att ge volym men då jag tycker att den luktar för starkt så kommer den nog tyvärr ändå inte användas så flitigt av mig. 



Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume

What: Dry shampoo that creates volume

My opinion: Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume gives my thin and fine hair great voulme. Unfortunately I don't really like the scent that I think is a bit to heavy. I prefer the light fresh scent that the original has. Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume feels like Osis dust-it in the hair but I really feel that this dry shampoo gives my hair more volume than dust-it does. If you want great volume and don't mind a little more heavy scent then I really recommend Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume,

Conclusion: A new favorite when it comes to adding volume to my hair but since the scent is to heavy for my taste I don't think I will be using it that much.

9 kommentarer:

  1. SV: Tack!

    SvaraRadera
  2. hihi ja eller hru!? :D
    länge sen man hörde från dig! :D

    xx Cajsa
    http://cjssong.se

    SvaraRadera
  3. Belladavisblogg9 november 2012 14:26

    tack sötnos! idag ska jag på castingar har redan varit på 2, vad ska du göra? kram

    -blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  4. jag gillar torrschampon! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  5. Fab review, darling!
    Love dry shampoo!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  6. Tack, ja vi får hoppas det :-)

    SvaraRadera
  7. Får inte vara för starka dofter, det håller jag med dig om.

    Förstår det (:

    SvaraRadera
  8. det är helt ok med mig. :) själv?
    xx cjssong.se

    SvaraRadera
  9. Tack för kommentaren :) Och tack för tipset om torrschampot.. Har samma problem med tunt platt hår!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails