torsdag 8 mars 2012

VIP-utskick från Tampons for free och Sebamed



Igår fick jag hem ännu ett fint VIP-utskick från Tampons for frees VIP-nätverk, She social. Denna gång i samarbete med Sebamed. Paketet innehöll en ask med tamponer samt hudvårdsprodukter från Sebamed. Det tackar man för.=)

Ett tips är att kika in på Sebameds facebook sida som ni hittar här och gilla den. De 3000 första som gör detta får nämligen hem gratis Sebamed produkter.

Sen vill jag även passa på att gratulera Tampons for free och tjejerna bakom (Diana och Sophia) så här på internationella kvinnodagen. Tampons for free fyller nämligen ett år idag och dessutom så startar de upp i Norge idag så om ni bor i Norge eller känner någon i Norge som vill ha gratis tamponger så tipsa dem om att gå in och anmäla sig här.


Yesterday I got a new VIP-dispatch from Tampons for frees VIP network She Social. This time in collaboration with Sebamed. It contained a box of tampons and some skincare products from Sebamed. Thank you!

I also want to gratulate Tampons for free and the girls behind the company on this International Women's day since the site has been up and running for one year now! Tampons for free also opens up for women in Norway to day so if you live in Norway or know anyone who does than I think you should tell them to sign up here for free tampons.

10 kommentarer:

  1. Trevligt att få hem lite nytt, jag är på jobbet och smyger in! Skall läsa lite bättre ikväll när jag är ledig. Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt! Alltid bra med något lite extra!

    Grattis till alla kvinnor, borde dock vara varje dag tycker jag :)

    SvaraRadera
  3. Jag verkar vara den enda i bloggvärlden som missat det här med VIP-utskick! Det måste jag nog kika vidare på!

    SvaraRadera
  4. Ohh jag ska också få hem tamponger snart hoppas jag :)

    Tack snälla för din kommentar!

    SvaraRadera
  5. Genom att blogga om tampons for free blir du del av deras VIP-nätverk, She social.=)

    SvaraRadera
  6. jaa de är uunderbart ;D haha jo man är trött på de tråkbutikerna som brukar finnas hemma så internet has the best shit ;D

    SvaraRadera
  7. Vill du få hjälp att få ut din blogg till olika sidor, topplistor, portaler och sökmotorer? 70st sökmotorer på olika språk + 180st sidor pingas nu! Var med och öka din synlighet på webben och öka antalet besökare.
    http://headbang.nu/2012/03/02/vill-du-slippa-pinga-din-blogg-och-fa-mer-besokare/

    Vi kör just nu en tävling med sexleksaker som vinst!
    http://headbang.nu/2012/03/04/tavling-pa-headbang-nu-med-dildoteket-se/

    SvaraRadera
  8. Vad kul med sånt! Gillar deras koncept men har tyvärr ingen mens så lite onödigt för min del..

    SvaraRadera
  9. Ja det skall bli skönt att vara ledig :-) Ha en fin fredag du med!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails