tisdag 6 mars 2012

Too Faced Natural at Night

Upside of the box
Back side of the box
A small Shadow insurance sample that came with it
The palett closed
Open
Make-up cards
The shadows

För ett tag sedan så såg jag hos Ytliga saker att det just nu fanns ett prenumerationserbjudande på tidningen Style By som jag bara var tvungen att slå till på. För bara 99 kr + frakt (29.50) så får man tre nummer av tidningen och denna fina Too Faced Natural at Night palett. Erbjudandet finns fortfarande kvar om ni är intresserade, isåfall hittar ni det här.

Too Faced Natural at Night paletten landade i min brevlåda igår och den ser helt fantastisk ut. Paletten innehåller nio fina skuggor i lite naturligare färger. Alla utom Cocoa star (övre högra hörnet) och Spotlight (nedre vänstra hörnet) är skimmrande. Med paletten fick man även ett prov av Too Faced Shadow Insurance.

Jag ser verkligen fram emot att testa den här paletten liten.=)



A while ago I read at Ytliga saker that you could get a great gift when you bought a subscription to Elin Klings magazine Style by and I just had to take advantage of that deal. You get a Too Faced Natural at Night palette when you start your subscription. 

The Too Faced Natural at Night palette landed in my mail box yesterday and it looks amazing. The paletten contains nine eye shadows which are all shimmering except Cocoa star in the upper right corner of the palette and Spotlight in the lower left corner. With palette I also got a sample of Too Faced Shadow Insurance. 

I'm really looking forward to trying this palette out.=)

22 kommentarer:

  1. Gorgeous palette, darling!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  2. Hej! Kan man göra som så att man säger upp sig från själva prenumerationen efter man har fått paletten?

    SvaraRadera
  3. Du får tidningen gratis i tre månader och sen så kan du säga upp den när du vill. Kom ihåg att de skickar ut inbetalningskortet i förväg bara så du avbeställer i tid.

    SvaraRadera
  4. det ska jag också slå till på :) bra tips!

    SvaraRadera
  5. sv: just nu läser jag Naiv. Super. av Erlend Loe. Så himla bra, men ganska deprimerande. Sedan måste jag läsa Stridshästen till skolan, men det är en ungdomsbok så det borde gå fort :)

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket :) Ohh.. så fina färger det var på dessa ögonskuggor! Jag måste börja våga sminka mig mer med ögonskuggor alltså, gjorde det förr men så slutade jag och nu har jag inte haft en färg på flera år mer än typ beige och creme. Men hade så gärna velat ha en brun sotning eller en svart, så himla snyggt är det :)
    kram

    SvaraRadera
  7. Ja precis, vågen visar ändå bara en siffra som ändå inte betyder något för mig, så varför då ha en våg...?

    SvaraRadera
  8. Det tål ju att funderas på!

    SvaraRadera
  9. Sv: Tack så jättemycket! :D

    SvaraRadera
  10. Kul erbjudande. Prenumererar redan på den annars hade jag slagit till:)

    SvaraRadera
  11. - Det gick sådär, måste jag säga. Vet inte riktigt vad hon var ute efter, luddiga frågor, men skrev på allt så får se. :)

    SvaraRadera
  12. http://eemma.se9 november 2012 16:28

    jo de är bra :D
    vill ha nya ögonskuggor :)

    SvaraRadera
  13. http://eemma.se9 november 2012 16:28

    sv: tack :D

    SvaraRadera
  14. Jag är med sämst på ta mig till bibblan, men i detta fallet måste jag nog göra det. :)

    SvaraRadera
  15. tyvärr så kunde jag inte beställa för de hade inte min bank som betalningsalternativ :( vilken otur jag har! :(

    SvaraRadera
  16. haha ja! annat än påskägg det!

    SvaraRadera
  17. jo tack sötnos jag mår också bra :) vad ska du göra för kul idag? kram http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  18. Den är riktigt tjusig. Och verkligen "nightig". Inget riktigt att ha på jobbet. De matta, såklart och några av de skimrande, men annars är det för mycket glitter. Suck. Jag går ut för lite. Jag borde gå ut mer så jag får bära de här jättefina skuggorna.
    Jag var inte stormförtjust i alla dock, ska bli intressant att se vad du tycker sen :)

    SvaraRadera
  19. HAHA aa det är sant! :)

    SvaraRadera
  20. too faced makes a great eye shadow

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails