onsdag 7 mars 2012

Style Masters Pre work detangler





Min åsikt: Har nu testat Style Masters Pre Work Detangler från Revlon Professionals ett tag och jag gillar den. Den har en lätt och fräsch doft, och håret känns mjukt och lätt att style efter att jag använt produkten. Style Masters Pre Work Detangler jobbas in i fuktigt hår och känns ungefär som ett balsam i konsistensen. 

Pris 183 kr på utvalda salonger.


My opinion: Now I have tried Style Masters Pre Work Detangler from Revlon Professionals for a while and I like it. It has a nice fresh scent and it makes my hair feel soft and easy to style. Style Masters Pre Work detangler is used in damp hair and the texture of the product feels kinda like that of a conditioner.

20 kommentarer:

  1. Blev det en massa paketuthämtning idag då?

    SvaraRadera
  2. SVAR: Ja, verkligen :D Jätteglad :D

    SvaraRadera
  3. http://eemma.se9 november 2012 16:29

    sv: okej :/ men det är skönt att inte ha djur ibland också :) kram

    SvaraRadera
  4. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:29

    SV: Vad kul att du tycker det :)

    SvaraRadera
  5. - Ja det var underbart med sol! :D
    Ja jag vill också ha lite mer värme, att kunna gå ut på balkongen utan att frysa är nästa mål :D

    SvaraRadera
  6. Ja de är så fina och jag är så nöjd!
    Kul att Gina ska börja sälja skönhetsprodukter!

    SvaraRadera
  7. såna produkter brukar alltid lukta så gott :).

    SV Tack :). Ja, jag har haft visa kort, men jag bytte bank för ett par år sen, så då orkade jag inte betala för ett VISA-kort igen :P. Men ja, det är jobbigt när typ ingen tar emot Maestro och sen har jag liksom SEB, inte den största banken heller liksom..

    SvaraRadera
  8. Det lät ju inte fel men använder mycket, mycket sällan hårprodukter..

    SvaraRadera
  9. Det är konstigt det där med att serviceinriktad personal är otrevlig. Då har de ju definitivt missförstått något. Byt klinik om du kan, de borde förlora på att vara otrevliga tycker jag :-)

    SvaraRadera
  10. Ja, det undrar jag med.... men det blir vår tur förr eller senare :)

    SvaraRadera
  11. sv: men nu mår jag bra igen :)
    Vad händer mer idag då?

    SvaraRadera
  12. Låter som ett bra betyg :)

    SvaraRadera
  13. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:29

    ja på ett sätt är dte skönt med träningsvärk, man vet ju att man kämpat på bra =) men det gör så sjukt ont och man blir typ handikappad =( kram

    SvaraRadera
  14. Sv: ja vi får väl se om de är något bra :) jo jag har bara jobbat och nu åkte min käre pojkvänn och köpte choklad till mig ^^ kan inte bli bättre

    SvaraRadera
  15. Det gör den här med, och inte så starkt vilket jag uppskattar.

    SvaraRadera
  16. Ja på mig fungerade den iallafall finfint.=)

    SvaraRadera
  17. Härligt när man hittar sådana bra produkter :D

    Oj, var verkligen billiga priser på Ginas smink produkter.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails