måndag 19 mars 2012

Ska testa Baby Foot

Jag har fått hem Baby Foot för att testa. Har redan testat Baby foot för ca: 1 år sedan men ska testa det igen nu. Tydligen så ska den vara ny och förbättrad, på vilket sätt den är förbättrad vet jag dock inte men blir spännande att testa.


I've gotten a box of Baby Foot deep skin Exfoliation to try. The last time I tried this was about a year ago but now the product is suppose to be new and improved but I don't know in what way? It will be fun to try though. 

8 kommentarer:

  1. Det blir spännande att se vad du tycker om produkten. Alltid bra att få vårfina fötter :)

    SvaraRadera
  2. http://eemma.se9 november 2012 16:33

    javisst :D allt bra?

    SvaraRadera
  3. Sånt skulle jag med behöva, mina fötter ser ut som f*n haha

    SvaraRadera
  4. - Ja och inte lär jag mig heller, haha vet inte hur jag ska göra för att lära mig. :P

    SvaraRadera
  5. Perfekt med baby lena fötter till sommaren nu;)

    SvaraRadera
  6. Jag har nyligen testat footner, om någon dag eller två blir det recension :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails