lördag 3 mars 2012

Sally Hansen Xtreme Wear 16 Fuchsia Power




Three coats of Sally Hansen Hard As Nails Xtreme wear 16 Fuchsia Power + OPI Natural nail base coat & Seche Vite fast dry top coat. Sorry for my damages cuticles...

Jag älskar Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear i 16 Fuchsia Power. Jag blir så glad av det här riktigt knalliga rosa lacket som dessutom satt fantastiskt bra i kombination med det under- och överlacket som jag använde. Lacket är väldigt tunt så det krävdes dock tre lager för att få ett täckande resultat.


I love Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear i 16 Fuchsia Power. This vivid pink nail polish makes me so happy and in combination with the base- and top coat that I used it stayed on for a long time before it started to chip or flake. This nail polish is very thin so it took three coats to get a nice coverage.


11 kommentarer:

  1. Jajamensan det blev de :) jag älskar Loppis jag med. Man kan verkligen fynda :)

    SvaraRadera
  2. När jag först såg bilderna så tänkte jag att det var ett himla lack att se ut som om man satt på fakenaglar....missförstå mig rätt...de såg så perfekta ut.

    Sedan läste jag ju i texten att det låg "hårt" arbete bakom med alla lager haha

    Men det var snyggt. Även om jag själv inte skulle använda en riktigt så rosa nyans.

    SvaraRadera
  3. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:20

    Jo, det blev det. Det var himla fint och mysigt :) Dock glömde jag ta bilder :S Men hela dagen igår var bra, mysig, trevlig och rolig :) Hur var din lördag då?

    SvaraRadera
  4. Underbar färg.

    Jag köper mest böcker via bokus, så det blir lite då och då.... :)

    SvaraRadera
  5. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:21

    Vilken härlig färg! :)
    Visst är det skönt när det börjar komma lite vettiga förslag till lagar! :)
    'Kram
    http://www.finest.se/sojkasframtid

    SvaraRadera
  6. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:21

    Minns inte om jag svarade men det har gått jätte bra på dagis för honom! :)
    Kram
    http://www.finest.se/sojkasframtid

    SvaraRadera
  7. Den färgen gilla jag massor!

    SvaraRadera
  8. Fin rosa färg det var på detta, har tänkt köpa något lack av Sally Hansen och testa faktiskt :) Hoppas du haft en fin lördag kväll kram!

    SvaraRadera
  9. sv:Ja visst är den snygg!

    Fin färg!

    Bojans.devote.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails