lördag 10 mars 2012

Sally Hansen Hard as Nails Extreme Wear 13 Purple Potion

 Three coats of Sally Hansen Extreme Wear 13 Purple Potion + OPI Natural Nail base coat and Seche vite fast dry top coat inside light without flash. Sorry for blurry pictures, shaky hands
  Three coats of Sally Hansen Extreme Wear 13 Purple Potion + OPI Natural Nail base coat and Seche vite fast dry top coat natural light with out flash
Three coats of Sally Hansen Extreme Wear 13 Purple Potion + OPI Natural Nail base coat and Seche vite fast dry top coat natural light with out flash

Sally Hansen Extreme Wear 13 Purple Potion är ett lila skimmrande ganska tunnt lack som kräver ett par lager för att bli täckande. Jag målade tre lager och det är ändå inte helt täckande. Satt inte lika bra som det rosa Fuchsia Power i samma serie gjorde med samma under- och överlack.


Sally Hansen's Extreme Wear in 13 Purple Potion is a shimmering purple polish that doesn't give that much coverage. You need to paint some coats if you want an opaque look. I used three coats and it's still a bit see through. It started to wear off a bit faster than the pink Fuchsia Power from the same series of nail polishes did when tried with the same base- and top coat.

25 kommentarer:

  1. - Okej, jag såg bara en deltävling, den där Timoteij var med i, sen så har jag inte kollat nå, :)
    Vem tycker du ska vinna idag då?

    SvaraRadera
  2. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:31

    var dte rätt låt som vann då?kram

    SvaraRadera
  3. Synd att man inte har naglar...

    SvaraRadera
  4. http://eemma.se9 november 2012 16:31

    snygga :D

    SvaraRadera
  5. Åh gosh... här har vi bruden som älskar lila åsså ser jag detta... MÅSTE HA!

    SvaraRadera
  6. Så fint!

    Okej, vad tyckte du om finalen då? :)

    SvaraRadera
  7. Sådana lack är så tråkiga som behöver så många lager:(

    SvaraRadera
  8. ÄSnygg färg, synd dock man måste lägga så många lager :(

    SvaraRadera
  9. Matilda- fotobloggare9 november 2012 16:31

    svar: Ja precis! :D

    SvaraRadera
  10. Åhh vilket snyggt lack!

    Tycker absolut du ska läsa den boekn (:

    SvaraRadera
  11. Kerstin Håkansson9 november 2012 16:31

    Superfint!

    SvaraRadera
  12. fin färg :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  13. sv: Då håller jag verkligen tummarna :) Jag fick själv jobb idag faktiskt. Ytterst skönt :)

    SvaraRadera
  14. Sv: ja det är de verkligen! brukar du ha det :) ?

    SvaraRadera
  15. Gud vilken härlig färg, skulle passa perfekt till påsk!

    Tusen tack tack tack!

    SvaraRadera
  16. Ja särskilt om man som jag helt saknar tålamod....

    SvaraRadera
  17. Ja det är tråkigt för färgen är fin men jag har så dåligt tålamod så jag orkar inte med att måla så många lager.

    SvaraRadera
  18. Nu är veckans blogg avslutad! Kolla in om det vart du!
    Om inte, var gärna med en gång till! Isåfall, lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails