måndag 26 mars 2012

Rapsodine Ekoraps Socker & Rapsskrub

Jag har ju skrivit lite om Rapsodine Ekoraps tidigare som ni kanske minns. Nu har de kommit ut även med en kroppsskrub. Skrubben innehåller svensk rapsolja och rårörssocker. Skrubben ska avlägsna döda hudceller och mjukgöra och återfukta huden. Passar med andra ord alldelens perfekt nu till våren för att få en fin grund för den (förhoppningsvis) kommande solbrännan.=) Produkten är berikad med eteriska oljor och tillsammans med massagen vid användningen så stimuleras blodcirkulationen. 

Jag har fått hem denna för att testa och när jag provat den ett tag så ska ni få veta vad jag tycker om den. Självklart så har jag inte heller glömt att även tre utav er ska få hem en sådan här skrubb och vinnarna blev: 

Anna Katana, Emely & Linda J. Ett stort grattis till er! Som rätt svar på tävlingsfrågan har svaren "rårörssocker" eller "sucrose" räknats.

Eftersom vinnaren av locktången inte hörde av sig så har en ny vinnare utsetts i den tävlingen: Grattis till Erika

Alla vinnare har blivit kontaktade via mail. Har jag inte hört från er senast fredag så kommer nya vinnare att utses. 

I've written about the Rapsodine Ekoraps series before as you might remember. Now you can also find a body scrub from Ekoraps. The scrub contains Swedish rape seed oil and muscovado cane sugar. The scrub removes dead skin celles and makes the skin soft and rehydrated which is perfect now when spring has arrived to prefer the skin for the sun so you can keep your tan a little longer.=) The product contains eteric oils that together with the massage when using the product will stimulat your blood circulation.

22 kommentarer:

  1. Hej!

    Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen. Klickar du på bannern ovanför min header och hjälper mig vinna tävling hos studeravidare.se har du väldigt stor chans att vinna veckans blogg!

    DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  2. Attans jag vann inte.... :/

    Ja det är underbart med vädret, hoppas det håller i sig :)

    SvaraRadera
  3. sv: Kan ju hoppas att det är en sådan enkel förklaring:)

    SvaraRadera
  4. I wish we had this product over here. It sounds great!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  5. Ja det är jobbigt, men jag får hoppas på lite bättre sömn inatt :)

    SvaraRadera
  6. attans då, hade en till chans på locktången men icke ;) hihi.

    sv aha, ja då kanske man ska prova då :)

    SvaraRadera
  7. Nej nya bloggare är aldrig fel :)

    SvaraRadera
  8. *Jättekul att du är med i veckans blogg,* utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.

    MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    Och glöm inte att du varje dag kan klicka mig uppåt på prispallen i tävlingen hos studeravidare.se, det enda som krävs är ett klick på länken: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv

    SvaraRadera
  9. thank you! skönt att va hemma och komma igång med rutiner men fan va jag saknar värmen!!!

    SvaraRadera
  10. Sara, mamma till tre små troll9 november 2012 16:32

    Sv: Ja det var riktigt trevlgt faktiskt :)

    http://Neccin.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Sv: hihi ja visst är den! :D

    SvaraRadera
  12. Tack, ja ibland har man tur och hittar lite fynd :-) Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  13. Princessemma19869 november 2012 16:32

    Ja de är kul med besök och shoppa är ju alltid kul ;)

    SvaraRadera
  14. Det finns så många olika sådana produkter för kroppen! Hehe! :P

    SvaraRadera
  15. Johanna Hellberg9 november 2012 16:32

    ja dom är super bra verkligen och smidiga att bleka med :)

    SvaraRadera
  16. Ja, det var ett spännande avsnitt :)

    SvaraRadera
  17. Blev ngt konstigt på min mail nu, ditt mail hade hamnat bland skräppost och när jag tryckte på "säkert" ändrades det till ett annat.
    Maila mig på anna.k.l.elofsson@gmail.com istället (:

    SvaraRadera
  18. Åh jag hade också velat ha en :D Kul med skönhets produkter :D

    Jag håller med grymt coola bilder!

    Kul att du startat en separat bokblogg! Hejja dig!

    SvaraRadera
  19. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:34

    Tävlingen på min blogg är nu avslutad! Kika in på min blogg och se om det var just du som vann! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails