måndag 5 mars 2012

OPI:s brudkollektion 2012, New York City Ballet


OPI My Pointe Exactly
 OPI Care to Danse?
 OPI You Callin' me a Lyre?
 OPI Barre My Soul
 OPI Don't touch my Tutu!
OPI Pirouette My Whistle

I slutet av mars så kommer OPI:s brudkollektion för 2012, New York City Ballet, ut i affär. Kollektionen består av sex stycken ljusa lack varav ett (Pirouette my whistle) är ett glitterlack.

Jag är ju redan gift så några planer på bröllop har jag inte men jag hade nog kunnat tänka mig att använda något av dessa lack då jag gifte mig. Annars så föredrar jag lite mer färg. 

Är det något av lacken som ni gillar? 

Priset för dessa kommer att ligga på 150 kr/st och OPI finns att köpa hos bl.a. eleven, Nelly, Kicks och Åhléns.



In Sweden you will be able to buy OPI's bride collection for 2012,  New York City Ballet, from the later half of March. The collection contains of six light shades. One of them (Pirouette my Whsitle) is a glitter polish. 

I'm alreday married so I'm not planning on walking down the aisle this year but I can imagine having used one of these polishes when I got married. Otherwise I prefer more color than this. 

Did you like any of these colors?

10 kommentarer:

  1. Åhh dom ska jag allt titta närmre på.
    tack för tipset

    Tack för ditt grattis

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ohh.. dom är så sjukt snygga lacken!! villa ha allihopa^^
    kraam!

    SvaraRadera
  3. sv: Visst! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Om jag gifter mig kommer jag nog använda något med färg :)

    SvaraRadera
  5. Åhh, jag gillade alla de där lacken:)

    SvaraRadera
  6. Riktigt fina färger!!!

    Tusen tack!

    SvaraRadera
  7. - helgen var kanon, men för kort, har inte hunnit med allt jag skulle ha gjort då jag har suttit med min design hela tiden haha ! :D
    Hur var din helg?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails