fredag 30 mars 2012

OPI Vamsterdam




Eftersom Orly SmartGels gelmanikyr skulle gå att måla över utan att gelmanikyren förstördes så var jag ju självklart tvungen att testa det. Jag testade att måla över den med Vamsterdam från OPI:s vårkollektion Holland eftersom mitt gellack var rött och jag ville ha ett lite mörkare lack att måla över med så det inte skulle krävas så himla många lager.


Since you should be able to paint over the Orly SmartGels gel manicure for home with a regular polish without it destroying the gel manicure I of course had to try this. I used OPI's Vamsterdam from their spring collection to paint over the gel manicure since my SmartGels polish was red and I wanted a darker polish to pain over so I wouldn't have to pain to many coats.

13 kommentarer:

  1. snygg färg :)

    super kul att få turen att prova sportbhn för den var verkligen super bra :) underbart skönt utan sömmar :)

    SvaraRadera
  2. Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin färg :D påminner om ett Isadora-lack jag har :)

    - hihi okej, shit vad roligt ju!

    SvaraRadera
  4. Wonderful nail color, I love this deep shade!!

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Johanna Hellberg9 november 2012 14:22

    tycker jag med :) speciellt med påskriset :D är så vårigt ...

    SvaraRadera
  6. Finns det aldrig event och roligheter i Malmö trakten? surt...

    SvaraRadera
  7. Snyggt!

    Ja lovefilm e så bra, smidigt o bra

    SvaraRadera
  8. Lite väl mörkt för min smak (:

    Nej vinsten har inte hittat hit en, hoppas den kommer på måndag.

    SvaraRadera
  9. - Tack så mycket! :D Ja det är jätte skönt, och speciellt i sånna ämnen man trodde att man låg sämst till i. :)

    SvaraRadera
  10. ooooh this colour looks way better on than in the bottle

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails