onsdag 21 mars 2012

OPI The Amazing Spider-man collection


OPI Shatter the scales
 OPI Your web or mine?
 OPI In to the Night
 OPI Call me Gwen-ever
 OPI Just spotted the Lizard
 OPI My Boyfriend Scales Walls
OPI Number one Nemesis

 Sommarens Brights-kollektion från OPI är ett samarbete med Sony till den fjärde Spider-man filmen och består av sex nyanser och ett shatter lack. Priset på lacken ligger på 150 kr och de kommer att finnas i butik från och med mitten av maj. Filmen har Sverige premiär 3 juli.

Vad tror ni om kollektionen? Själv är jag lite nyfiken på Call me Gwen-ever och Just Spotted the Lizard.


This summer's brights collection from OPI is a collaboration with Sony and the new Spider-man 4 movie. The collection contains six colors and a green shatter polish. In stores around Sweden from the middle of May. 

What do you think of the collection? I would like to try Call me Gwen-ever and Just Spotted The Lizard.

14 kommentarer:

  1. - tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Fashion-meets-art9 november 2012 16:34

    wow- this is an amazing collection. love opi.
    thanks for sharing.
    kisses
    maren anita

    Please have a look at my GIVEAWAY:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    SvaraRadera
  3. I love OPI!!!
    I follow you too!
    Have a good week!
    Besos, desde España, Marcela♥

    SvaraRadera
  4. Själv så lyssnar jag hellre på hundens ylande än ungens skrik. Liksom han väsnas så mycket vissa perioder att det inte kan vara normalt för en unge i hans ålder. Obeskrivligt!

    SvaraRadera
  5. Underbara färger :)

    Ja mycket mysigt.... :) nu ser jag tangenterna igen när jag skriver och har tända ljus :)

    SvaraRadera
  6. Sara, mamma till tre små troll9 november 2012 16:34

    Sv: Ja det är verkligen jätte jobbigt :(
    http://Neccin.blogg.se

    SvaraRadera
  7. - härligt! :D
    idag blir det nog massa annat än bara plugg, har fått lite skäll av mina vänner dom säger att jag jobbar för hårt och att jag behöver lite time off, så jag ska inte plugga idag, men jag har ju redan gjort lite haha, jag är omöjlig. Men resten av dagen blir det andra saker, skulle behöva tvätta och städa bilen :)
    För din del då ?

    SvaraRadera
  8. Vad konstigt att samarbeta med Spider-man? :S Aja..
    Jo, det är skönt med sol men det blåser väldigt mycket också :/

    SvaraRadera
  9. http://eemma.se9 november 2012 16:34

    okeej , aa de tkr jag :D

    SvaraRadera
  10. Fun collection!
    Loving "Your Web or Mine?"!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  11. sv: ja, sedan får man väl rent estetiskt tycka vad man vill, men varför är just kroppsbehåring något som måste liksom poängteras så mycket? Verkligen märkligt hur just det är sådant som man bara måste säga, och inte kan hålla för sig själv.

    SvaraRadera
  12. Sv: Hihi ja eller hur! Tack det ska jag hälsa henne :) kram

    SvaraRadera
  13. älskar verkligen OPIs lack och namnen på dom! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails