torsdag 1 mars 2012

Nytt från Batiste

 Batiste big & bouncy XXL volume
Batiste sassy & daring wild

Batiste har kommit med två torrschampo nyheter här nyligen. Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume och Batiste Dry Shampoo sassy & daring wild. 

Batiste big & bouncy XXL volume fräschar upp håret mellan tvättarna men tillför också extra mycket volym.

Batiste sassy & daring wild fungerar precis som orginalet men har en helt ny orientalisk doft. 

Batiste finns att köpa hos bl.a. eleven, KICKS och Åhléns.

Som ni kanske kommer ihåg så gillar jag verkligen Batiste orginal (ni kan läsa mer om vad jag tycker om det här) och jag måste säga att jag är riktigt nyfiken på Batiste XXL då jag har ett väldigt tunnt och fint hår.

Är det någon av dessa nyheter som ni är nyfikna på att prova?



Batiste has launched two new dry shampoo's on the Swedish market. Batiste Dry Shampoo big & bouncy XXL volume and Batiste Dry Shampoo sassy & daring wild.

Batiste big & bouncy XXL volume will freshen up your hair in between washes but it will also give your hair lots of extra voulme. 


Batiste sassy & daring wild works in the same way as the orginal dry shampoo from Batiste but it has a new oriental scent. 

As you might rembemer I love Batiste's orginal dry shampoo (you can read more about what I think of it here) and I have to say that I'm really curios about the new Batiste XXL volume since I have very fine hair. 

Are you curious about any of these product news from Batiste?

25 kommentarer:

  1. Måste verkligen prova dem! Alla hyllar dem ju!

    SvaraRadera
  2. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:50

    Tack! Ja, det blir lite mycket kalas nu :)

    SvaraRadera
  3. sv: Ja, det låter roligast men får se:)

    SvaraRadera
  4. http://eemma.se9 november 2012 15:37

    sv: ja visst är det :D

    SvaraRadera
  5. Thisismarielle9 november 2012 15:38

    Ja det blev det faktiskt =) Så jag ska jobba idag istället, haha =)

    SvaraRadera
  6. sv: Haha aa, vi skulle köpa värsta säcken med hundmat och sådant också. Inte så lätt att transportera sådant på spåris;)

    SvaraRadera
  7. Schyssta förpackningar i alla fall:)

    SvaraRadera
  8. Torrschampo är alltid bra.

    Tack (:

    SvaraRadera
  9. Jag är sugen på att testa torrschampoo!

    SvaraRadera
  10. Torrschampoo, räddaren i nöden

    SvaraRadera
  11. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:27

    Jag har visst glömt att skriva om det. :) Hade gäster nu på kvällen. :)
    Det gick bra att sova på dagis fast det blev inte så länge men tillräckligt. :) Han sov från kl 12:00-13:30 men hemma sover han ibland till 14:00 eller till och med 15:00 men nu kanske han sover bättre på natten. :)
    Han hade varit lite gnällig innan han somnade och han var lite gnällig när han vaknade då dem gick till annan avdelning och det verkar vara vid de bytena av avdelning som gör han lite ledsen men annars hade det gått jätte bra. :)
    Kram!
    http://www.finest.se/sojkasframtid

    SvaraRadera
  12. Ja det var trevligt och idag avslutade vi dagen med grillning för första gången i år :-)

    SvaraRadera
  13. http://eemma.se9 november 2012 16:27

    sv: japp de är bra :D

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Dagens blogg är nu utsedd, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen.

    DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  15. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:27

    nej dte är inte lätt at försöka tyda vad felet kna var =/ kram

    SvaraRadera
  16. Sv: Tack, det gjorde dom! :)

    SvaraRadera
  17. Skulle faktiskt vilja prova, har verkligen velat prova 1

    SvaraRadera
  18. Det märket har jag faktiskt aldrig hört om men flaskorna var ju coola :D

    SvaraRadera
  19. Svar: Tack, mår redan lite bättre :)

    SvaraRadera
  20. - Ja jag hoppas det jag med ! :D
    Det är en hel del pill med koder och så :D

    SvaraRadera
  21. Johanna Hellberg9 november 2012 16:27

    joo då en hel del :)
    det känns som jag inte hinner med något alls. att bara dagarna springer iväg. men när jag summerar i bloggen vad jag gjort så ser jag jue att jag hunnit med en hel del iallafall ;) haha

    SvaraRadera
  22. den gav ganska bra volym!:)

    SvaraRadera
  23. Sunnydaysandstarrynights9 november 2012 16:27

    I really need to try some dry shampoo.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails