fredag 16 mars 2012

Ny tidning: M by M Made by Me

Bild: M by M Egmont

Har ni sett nya tidningen M by M Made by Me som kom ut i butik den 8 mars? Tidningen innehåller beskrivningar på kläder direkt från catwalken som du kan göra själv. Tidningen innehåller två delar. Den första delen är ett modemagasin med bilder på allt du kan göra själv och den andra delen är ett häfte med beskrivningar på hur du gör alla plaggen.

Kul idé tycker jag! Kanske borde ta och lära mig sticka igen eller skicka mönstren till mamma.;-)


Now they have launched a new magazine in Sweden called M by M Made by Me. Tha magazine contains pictures of clothes from the catwalk that you can make for yourself and in the end of the magazine you can find out how you make them. 

I think this is a really fun idea. Maybe I should take up knitting or just send the magazine to my mom so she can do the knitting for me?;-)

14 kommentarer:

  1. http://eemma.se9 november 2012 14:50

    jo de är bra :D görs ?:)

    SvaraRadera
  2. Den tidningen skulle nog kunna hjälpa mig komma igång med stickningen också :).

    SV men euh, haha, det låter inte sååå gott med ostron xD

    SvaraRadera
  3. Har inte hört talas om den!

    SvaraRadera
  4. Sv: Okej, nej okej det kan ju vara så ibland (:

    SvaraRadera
  5. - mm det är nice!

    SvaraRadera
  6. Vad kul, skall se om jag hittar den någonstans :-)

    SvaraRadera
  7. - Ja det ska bli kul :D Ja det hoppas jag med annars så har jag min andra, haha, nejdå det ska nog inte vara någon fara :)

    SvaraRadera
  8. Sv: Ja det är verkligen skönt :)

    SvaraRadera
  9. åh, en ny tidning, den har jag inte sett.

    SvaraRadera
  10. Det var rätt okej fast de "döpte" mig i öl :/ Mindre fräscht.

    SvaraRadera
  11. What a fabulous idea!
    Will have to check out the mag!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  12. Sv: åh tack så jättemycket! hihi :D

    SvaraRadera
  13. Eh... sådan tidning skulle inte jag köpa. Orka hålla på med den! Hehe. :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails