tisdag 13 mars 2012

Lumene trend collection våren 2012, Northern Light

Lumenes trend collection för våren 2012, Northern Light, består av en Blueberry long wear duo eyeshadow (6 Wild forest), fyra gloss & care nagellack (36 Heat of sun, 37 Hazy Beach, 38 First spring och 39 Rainy streets) samt tre Wild rose volume lip gloss (färgerna 4,5 & 8). Riktigt fin och vårig kollektion tycker jag. Särskilt nyfiken är jag på nagellacken Heat of Sun och Hazy Beach och lip glossen. Kollektionen finns redan i butik.


Lumene Trend Collection for spring 2012, Northern Light, contains of a Blueberry long wear duo eyeshadow (6 Wild forest), four gloss & care nail polish (36 Heat of sun, 37 Hazy Beach, 38 First spring and 39 Rainy streets) and three Wild rose volume lip gloss (in the colors 4,5 & 8). Very cute collection that feels perfect for spring. I'm most interested in the nail polishes Heat of sun and Hazy Beach and the lip glosses. This collection can aldready be found in stores.

19 kommentarer:

  1. Tack, den var god men de var lite för stark chokladsmak, men med grädde funkade det ;)
    Vad tyckte du om vinnare låten då?

    SvaraRadera
  2. Matilda- fotobloggare9 november 2012 16:22

    svar: Åh tack :)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är skorna söta, de fanns i marin eller om det var svart också :-)

    SvaraRadera
  4. Det blåa nagellacket tycker jag ser fint ut :)

    SvaraRadera
  5. hhtp://holen666.blogg.se9 november 2012 16:22

    joda de har gått bra.kram

    SvaraRadera
  6. Johanna Hellberg9 november 2012 16:23

    haha jaa, helt perfekt ;)

    SvaraRadera
  7. Sv: Vad skönt :) Okej det låter ju mindre skönt :/ men ändå så är det rätt mysigt med dåligt väder ibland, så kan man ju vara inne och bara vara liksom :)

    SvaraRadera
  8. Perssoneemmablogg9 november 2012 16:23

    sv: okej, nej inget speciellt :D

    SvaraRadera
  9. http://eemma.se9 november 2012 16:23

    sv: okej, nej inget speciellt :D

    SvaraRadera
  10. Jag har varit dålig på att plugga idag och istället slappat och spelat :/ Mindre bra, får vara riktigt tuff mot mig själv imorgon!

    SvaraRadera
  11. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:25

    ja jag tycker vi borde bli bättre på att dela med oss av bloggar vi tycker är läsvärda! vi är så dåliga på att uppmärksamma varnadra! kram

    SvaraRadera
  12. Tack för omtanken, ja efter blod, svett och tårar fick vi gjort lite grand i varje fall :-) (blod är en överdrift men du förstår vad jag menar).

    SvaraRadera
  13. Aldrig direkt testat Lumenes smink faktiskt men kanske borde göra det!

    SvaraRadera
  14. Lipglossen ser uderbara ut!

    SvaraRadera
  15. - Ja men det blir ju lite så, men allra värst är jag nu förtiden då jag tränar och så med, då jag bör äta :P men ibland glömmer jag :P

    SvaraRadera
  16. Så fina nagellacks färger! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails