fredag 23 mars 2012

Idun Minerals Lipgloss Marleen & Felicia


Marleen to the left and Felicia to the right
Marleen to the left and Felicia to the right
Marleen
Felicia
Broken
Broken
The way it should look

Idun Minerals lipgloss är verkligen superfint pigmenterad, ger en fin glans och sitter faktiskt riktigt bra för ett läppglans. Lite kladdiga. Jag gillar verkligen dessa. Tyvärr så gick hylsan till glosset Felicia sönder när jag stängde det efter att jag testat det första gången (använde ingen kraft). Vet inte om jag har fått ett måndagsexemplar? Är sugna på fler av dessa gloss då de verkligen är superfina, är dock inte så sugen på att behöva kasta dem för att hylsan går sönder. Har dock inte hört någon annan som haft det här problemet så gissar att det bara var det här som var av dålig kvalitét.


Idun Minerals lipglosses are really nicely pigmentet, have a nice glossy finish and stays on very well for a lip gloss. The do feel a little bit sticky but not that much so that it's bothering me. Unfortunately one of the glosses broke the first time I closed it (I didn't use any force). I don't know if it was just a bad exemplar? I really like these glosses and would like to purchase some more colors but not if they are going to break againg. I haven't heard anyone else having this problem though so I guess I just got a bad exemplar.

22 kommentarer:

  1. Det gick bra, det var kul också :)

    SvaraRadera
  2. Trist när nya saker går sönder!

    SvaraRadera
  3. Super fina! Du får helt enkelt lämna tillbaka det så du får ett nytt, måste ju bara vara en engångs händelse :)

    SvaraRadera
  4. Synd att det är ena är sönder, älskar de där glossen! :D

    SvaraRadera
  5. Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  6. Jag gillar inte kladdiga gloss som håret fastnar i. Irriterande. Kör mest läppglans istället utan kladd & klet.

    SvaraRadera
  7. Synd att den gick sönder så där fort! Det ska den inte göra.. :S

    SvaraRadera
  8. jag är nysshemkommen från thailand och du får ursäkta både mitt sega svar och min dåliga uppdatering på loggen! :P semester du vet...

    men snar så är uppdateringen på bloggen igång som dens ka igen! hope you like! :)

    PUSS

    SvaraRadera
  9. Kerstin Håkansson9 november 2012 16:31

    Marleen ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  10. Sara, mamma till tre små troll9 november 2012 16:31

    Marleen var jätte läcker på

    Sv: det var verkligen en kanonstart på dagen, jätte gott!

    http://Neccin.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Jessikakarppinen9 november 2012 16:31

    Nu är tävlingen om ett iphoneskal avslutad.
    Du hittar vinnaren i tävlingsinlägget! Kram

    SvaraRadera
  12. Tråkigt att det gick sönder så snsabbt!

    SvaraRadera
  13. Färgerna ser verkligen underbara ut!

    Aa verkligen svårt att låa bli bikiniköp.

    SvaraRadera
  14. Sv: Ja det är verkligen skönt! och sedan att det är sol också :) Har du också super fint väder hos dig? :)

    SvaraRadera
  15. Ohh det var verkligen fina färger, själv behöver jag köpa en korallfärgad läppglans :)

    SvaraRadera
  16. såg väldigt fina ut :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  17. Sv: hihi japp, jättehärligt :D så bra!

    SvaraRadera
  18. Johanna Hellberg9 november 2012 16:36

    snygga färger på läppglansen :)
    eller hur ? jag önska jag oxo kunde sminka så fint :)
    övar och övar men aldrig blir det så bra som på bilder haha

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails