onsdag 7 mars 2012

Gina Tricot Beauty





Den femtonde mars så släpper Gina Tricot sina första kollektion med skönhetsprodukter (de säljer dock redan nu lite nagellack). I kollektionen hittar ni bland annat makeup, sminkborstar och hudvårsprodukter. Några av produkterna ser ni här ovan.

Produkterna kommer att finnas till försäljning i utvalda butiker och på http://www.ginatricot.com


Ser fram emot att kika på dessa produkter i butik.


On March 15 th Gina Tricot will release their first beauty collection ( they already sell some nail polishes). In the collection you will find makeup, makeup brushes and skincare products. Some of the products are shown in the pictures above.

The products will be sold in selected stores and at http://www.ginatricot.com.

I'm looking forward to checking these products out once they hit the stores.

24 kommentarer:

  1. Amazing colors!
    Love the two tone lip!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  2. Underbara färger.
    Hade ingen aning om att de skulle börja med eget smink. Mycket jag får reda på genom att läsa din blogg (:

    SvaraRadera
  3. - Ja det är underbart, :D Jag älskar Zumba! :D :D
    Det och mina övningar är den bästa träningen tycker jag :D Det händer ju grejer, det syns ju :D

    SvaraRadera
  4. Ser lovande ut. Synd inte den affären finns här istan! :/

    Sånt kan jag bli så lack på, att man skall ha massa erfarenhet, kan förstå det på ett sätt, men det hjälper inte oss unga och komma in. Jag är i samma sist som specialpedagog, jag är ung, men har för lite erfarenhet.... :(

    SvaraRadera
  5. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:29

    önskar dig en fin och bra onsdag! kram

    SvaraRadera
  6. Kul att de utökar sortimentet :-)

    SvaraRadera
  7. http://eemma.se9 november 2012 16:29

    coola bilder :D

    SvaraRadera
  8. Läckra nyanser :)

    SV jag har SEB och så har jagb Maestro kort :(

    SvaraRadera
  9. Det ska bli spännande att testa :D

    SvaraRadera
  10. Tusan va läcker sminkning!

    SvaraRadera
  11. Matilda- fotobloggare9 november 2012 16:29

    Åh vad fina färger! :)

    svar: Nej, funderar så det knakar fortfarande! Är mest inne på 5, 6, 7 eller åtta! :D Hahha! ^^

    SvaraRadera
  12. sv; Det var det också, men jag hade gärna behållt den lite längre. Usch för IBS

    SvaraRadera
  13. Sv: tack så mycket ^^ mitt favorit motiv tror jag! hur har din dag varit då?

    SvaraRadera
  14. Sv: hihi ja det var de verkligen!! :D

    SvaraRadera
  15. Sv Hehe okej... vad är det du spelar då? =)

    SvaraRadera
  16. Åh men du jag älskar läppstiften och borstarna här kan man nu fynda :D

    Tack så mycket hoppas du får en kanon torsdag!

    SvaraRadera
  17. Så skoj att gina ska börja med sådant här:)

    SvaraRadera
  18. Åh så härligt! :D Älskar sminkningarna! Så snyggt!

    Bojans.devote.se

    SvaraRadera
  19. Är grymt nyfiken på deras produkter :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails