fredag 9 mars 2012

Från Goodiebag.nu


I förrgår fick jag hem detta från goodiebag.nu. Från Wella Pro serien fick jag en Max hold hair spray och en Air Mousse volume och sedan fick jag även ett nummer av tidningen Posh. Ska bli intressant att testa Wella Pro Air Mousse volume faktiskt.


The day before yesterday I got this from goodiebag.nu. From the Wella Pro series I got an Max hold hair spray and an Air Mousse volume. I also got one issue of the magazine Posh. I'm looking forward to trying the Wella Pro Air mousse volume.

13 kommentarer:

  1. Ja, det var himla kul :) Jag är inte jättebra på skidor men det går ju att åka ändå :P Och kul att umgås med familjen, det gör man inte så ofta, inte i några dagar i sträck iaf.

    SvaraRadera
  2. attans jag missar alltid goodiebagen haha!

    sv ja man borde ju göra det.. njuta av livets goda :)

    SvaraRadera
  3. ja man får handla på nätet om man vill vara lite "roligare" :)

    SvaraRadera
  4. Härligt det gick bra. Håller tummarna för dig.
    Jag fick mail om det jobbet jag sökte var tillsatta av någon annan, vilket jag listat ut för flera veckor sedan :)

    SvaraRadera
  5. http://eemma.se9 november 2012 16:30

    jaha gick det bra?:D

    SvaraRadera
  6. - Det gick sådär måste jag ju säga, haha ! :) Var inte så himla sugen på Etik idag :D

    SvaraRadera
  7. Fick också hem de för ett par dagar sedan och gillar verkligen moussen, använt den varje dag sen dess :D

    SvaraRadera
  8. Ser inte helt fel ut du :)

    SvaraRadera
  9. sv: okej, hur gick intervjun? Vet du än? :)

    Vad händer ikväll då? Fredagsmys eller fredagsfest? :)

    SvaraRadera
  10. Hoppas det är bra.

    Huvudvärken känns bättre nu ikväll i alla fall.

    SvaraRadera
  11. http://holen666.blogg.se9 november 2012 16:30

    ja visst är dom =) har du haft en bra dag hittills då?kram

    SvaraRadera
  12. Princessemma19869 november 2012 16:30

    De är borta nu som tur e :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails