tisdag 20 mars 2012

Första testet av Orly SmartGels



Förra tisdagen gav jag mig på att testa Orly SmartGels gelmanikyr för första gången och så här blev resultatet med färgen Haute red som jag fick med. Nu återstår det att se hur bra det sitter. Efter en vecka ser det iallafall fortfarande fint ut.


Last tuesday I tried the Orly SmartGels gel manicure for the first time and this is the result. The color I wear is called Haute red. Now I'm just waiting to see how long the manicure will last. Now after one week it still looks nice.

30 kommentarer:

  1. Nu har jag testat Smart gels. Mina reflektioner efter första testen:
    1) Jag fick inget täckande resultat (använde klarröd färg) trots tre lager. Hur är det tänkt egentligen?
    2) Det var oerhört svårt att få bort. Jag var tvungen att fila bort lacket.
    3) När man penslade överlacket på naglarna färgades penseln röd = överlacket blir missfärgat och om jag vill ha neutrala naglar nästa gång går inte det.

    Var har du för erfarenheter du som har använt det längre?

    SvaraRadera
  2. en vecka och inget flagnande - toppen!

    SvaraRadera
  3. sv ja det gör det nog till slut :). vad ska du göra idag?

    SvaraRadera
  4. Ser ju kanon ut efter en vecka (:

    Ja, det är jag på bilden :P

    SvaraRadera
  5. - ja det är det verkligen, känner att jag behöver det ! :D Men plugg kommer man inte undan för det inte. :)

    SvaraRadera
  6. SnyggT!
    Ja speciellt då när patienten är över 75 o ensam hemma

    SvaraRadera
  7. sv: Tack:)

    Men det där såg ju riktigt bra ut. Gillade den röda färgen faktiskt:)

    SvaraRadera
  8. whoooo, tur jag lyckades svara rätt iaf :)

    SvaraRadera
  9. wow, riktigt snyggt! vad kostar de?

    sv. jaha, men man kan ju alltid hoppas? :)

    ja, det gör nog de! låter bra, vad vill du ha för jobb då? :)

    ha en fin dag,
    kram♥

    SvaraRadera
  10. Kul att du är med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  11. Ja, jag ska försöka knåpa ihop en nu :)

    SvaraRadera
  12. Jag med, riktigt snygg rödfärg.

    SvaraRadera
  13. Priser i butik:
    Startkit 795,-
    LED-lampa 249,-
    Smartgel 179,-
    Mani minis (mini lack som matchar smartgelen) 69,-

    SvaraRadera
  14. Tack (:

    Det får vi hoppas att det gör!

    SvaraRadera
  15. Beautiful color!!!
    Thank you so much for your comment!
    Would you like following each other on GFC?
    Let me know would love to follow you back
    Besos, desde España, Marcela♥

    SvaraRadera
  16. gel nails have such a pretty finish

    SvaraRadera
  17. Ååååå va läckert... supersnygg röd!

    SvaraRadera
  18. - aa, skulle bli jätteglad om du röstade i den ;)

    SvaraRadera
  19. sv. Ååh, det låter jättebra ju! :)

    wow, vad kul! Jag har alltid drömt om att bli juris,
    går natur nu och kan bli nästintill vad jag vill.. jobbigt att veta vad man vill nu när man har valmöjligheterna dock :/

    ha en fin kväll
    kram♥

    SvaraRadera
  20. - Nja det blir att ta det lugnt, och så ska jag ju plugga med. :) haha !
    Hur är det med dig då ?

    SvaraRadera
  21. sv: Ja men eller hur. Jag har letat som en dåre efter snödroppar att fota och man kan ju inte direkt gå in på någons tomt, men det var bara där jag sett dem. Sen om man ska fota lite vill jag ju helst ha ett ställe där man är ganska så ifred. Hatar att bli störd av folk som ska glo.

    SvaraRadera
  22. fin färg :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  23. Snygga naglar på vackra händer!

    SvaraRadera
  24. Fina naglar!

    Sv: Tack! Nej inte jag heller, och mamma gjorde den på mig :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails