fredag 16 mars 2012

Förhandsvisning av Treater

OBS! Bildbomb.
Jag
Min man
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården

Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Bild från Treater - Trädgården
Skådespelarna samlade så vi kunde ställa frågor




Reaktionen på en av frågorna


Johan Ulvesson
Maria Kulle
Erik Johansson
Vanna Rosenberg
Johan Rheborg
Josephine Bornebousch

Igår fick vi en smygtitt på en del av pjäsen Treater, som egentligen är tre pjäser och inte en. De tre pjäserna utspelar sig i ett hus på engelska landsbyggden och heter Matsalen, Vardgsrummet och Trädgården. Pjäserna bygger på ett teaterbygge av Alan Ayckbourn. Teatern går på Intiman och har premiär den 24/3. På onsdagar spelas Matsalen, på torsdagar Vardagsrummet och på fredagar Trädgården (som vi fick se en bit ur). På lördagar så spelas alla tre pjäserna för den som är sugen på en heldag på teatern.

Rollerna spelas av Johan Ulvesson, Maria Kulle, Johan Rheborg, Vanna Rosenberg, Erik Johansson och Josephine Bornebusch.

Tack till Skugge & Co för en trevlig kväll.

Yesterday we got a sneak peek of a play called Treater. It's actually not one play. It's three plays that circles around the same people at the same house but from different prespectives.

17 kommentarer:

  1. Oh vad roligt med teater eller treater :)
    Javisst är de underbara de där klänningarna, speciellt den första är jag helt kär i ! :)
    Du...jag snubblade in på Upbrand via din blogg, de har ju helt ljuvliga skor !! Gah och bra priser vad jag kan se om det är i SEK. Har du handlat där ? Är de bra ?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. http://eemma.se9 november 2012 16:28

    sv: japp :D allt bra idag?:D

    SvaraRadera
  3. Har skrivit om det, så du kan läsa ;)

    SvaraRadera
  4. Johanna Hellberg9 november 2012 16:32

    tackar :D

    SvaraRadera
  5. Kul med förhandsvisning. Vad den rolig?

    SvaraRadera
  6. Kuuul!

    Nehe, så bra att det inte va så svårt då =)

    SvaraRadera
  7. Vi såg bara en bit så svårt att säga

    SvaraRadera
  8. Ja, verkligen. Vad ska du själv göra ikväll?

    Ok (:

    SvaraRadera
  9. SV: Mm, men har inga höga förhoppningar

    SvaraRadera
  10. Tack för påminnelsen, ska ta och tävla nu direkt innan jag ger mig ut :D

    SvaraRadera
  11. Sara, mamma till tre små troll9 november 2012 16:32

    Va häftigt med flera delar så :)

    Sv: Visst är hon min lilla skrutta, ja jag hoppas den är lindrig och går över snabbt!
    Http://Neccin.blogg.se

    SvaraRadera
  12. - haha jaa det var sjukt jobbigt, jag ville ju ligga kvar och sova, men när jag går upp så är jag inte lika trött så då förblir jag uppe, :P

    SvaraRadera
  13. Bra skådespelare.... :)

    Ja testa pannacottan :)

    SvaraRadera
  14. hade också velat få en inbjudan till det! Hade ju SÅ varit min grej med tanke på att jag själv har gått teater och har ett stort skådespelarintresse! xD

    Såg i alla fall jättekul ut! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails