måndag 5 mars 2012

Februariboxen från Glossybox.se




I fredags kom jag mig äntligt iväg och hämtade min februaribox från Glossybox.se. Den här månaden var temat  “All you need is Love” och produkterna kom i fin rosa box. 

Min box denna månad innehöll: 

1 fullsize Daniel Sander Jumbo Jet mascara
1 Par Jelly Pong Pong Lash extensions
1 fullsize Eyeko Skinny eyeliner i Dovegrey
1 provflaska med Dermalogica Special Cleansing gel
1 provtub med Murad Sheer Lustre Day Moisture SPF 15

Prenumererar du på Glossybox?


I finally got around to pick up the Glossybox for February. This month it had a theme, All You need is love, and came in a cute pink box. 

The products I received this month was:

1 full size Daniel Sander Jumbo Jet mascara
1 pair of Jelly Pong Pong Lash extensions
1 full size Eyeko Skinny eyeliner in Dovegrey
1 test bottle of Dermalogica Special Cleansing gel
1 Murad Sheer Lustre Day Moisture SPF 15 tester

Do you subscribe to Glossybox?

25 kommentarer:

  1. ah nu kommer jag göra det! hihi Verkligen tack för tipset! .-)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Oj vad fin!
    Nej förlåt jag kanske låter dum men vadå prenumererar på glossybox?

    SvaraRadera
  3. Jag äger inte heller någon våg :)

    SvaraRadera
  4. Sv; ja dom e fina, nej friade förra onsdagen så inget datum satt än. =)
    Men blir ngn gång nästa sommar
    Spännande

    SvaraRadera
  5. - Ja den är ju det :P
    Okej va härligt, det är skönt det med ! :D

    SvaraRadera
  6. sv: Jag har haft en underbar helg! dock inte så bra väder idag, från skinnjacka till vinterjacka liksom haha :/ sj då? :)

    SvaraRadera
  7. Tack! Ohh.. verkar vara bra grejer det där :) kram

    SvaraRadera
  8. de smakade bara lite kebabkrydda typ :) men man tröttnar nog väldigt snabbt dock!

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja testa lösögonfransar!

    SvaraRadera
  10. De där boxarna ser så fina och lyxiga ut!

    SvaraRadera
  11. godmorgon sötnos! allt bra med dig? kram
    http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  12. Jag gör inte det, använder produkter alldeles för sällan.

    sv: så kul :) Jag ska bara plugga och träna och njuta typ.

    SvaraRadera
  13. Åå den eyelinern hade ju inte suttit helt fel!

    SvaraRadera
  14. Jag har hört mycket positivt om den mascaran!

    SvaraRadera
  15. Är det gratissaker du får där?

    sv: Jo, aningen seg. Hinner knappt bli frisk från det ena innan jag blir anfallen av andra baciller:(

    Hur du bra?

    SvaraRadera
  16. http://feztis.blogg.se9 november 2012 16:28

    Låter som en bra helg :) Jodå, vi hade en lugn och skön söndag! Nu är det en ny vecka och mycket att göra igen :S

    SvaraRadera
  17. Boxen kostar 139 kr/månad och än så länge så har jag tyckt att den faktiskt varit värt det, många var missnöjda med sin box här i februari och jag kan också tycka att den var lite tråkigare än tidigare men ändå nöjd med den. Eyelinern ser superfin ut och det ska bli kul att testa mascaran.

    SvaraRadera
  18. Sv: precis man blir tyvärr trött på dem snabbt, faast det kanske är bra?..då håller de längre ;D

    SvaraRadera
  19. Det var ju inte alls dyrt. Kanske man skulle testa.
    Sv: nej precis, låt alla göra som dom själva vill!
    Man känner ju sina barn bäst sj & vet vad dom gillar & inte gillar.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  20. Jag ska nog också börja prenumerera på det :)

    Jo dukan dieten verkar vara väldigt effektiv, har gått ner 7 kg på 10 dagar :)
    Du kan läsa mer om det under min kategori dukan dieten

    SvaraRadera
  21. SV: Ja, det var inte fel alls!

    SvaraRadera
  22. Åh men vad härligt!

    Tusen tack!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails