fredag 2 mars 2012

Beställning från Glamyou.com

Shoebox
A little letter containing a discout code and the order information
Inside the shoe box
The shoes
A small pink soap that came with my order

My new RedDog bag pod

För ett tag sedan fick jag hem en beställning från GlamYou.com. Jag hade köpt ett par skor och en RedDog bag pod (så man kan ha sina saker i den och flytta den mellan väskorna så det blir lättare att byta väska) och skorna var verkligen fantastiskt sött paketerade.

Jag älskar när företag lägger ner lite kärlek i paketeringen av produkter man beställer. Man blir så glad när man får ett riktigt fint paket.=)


A while ago I got an order that I'd made from GlamYou.com. I bought a pair of shoes and a RedDog bag pod (the bag pod makes it easier to change your handbag since you can put all of your must have items in the bag pod and than just move the bag pod between your bags) and the shoes were so cutley packaged. 

I love it when a company puts some love in to the packing of an order. You get so happy when you get a really nice package.=)

13 kommentarer:

  1. Aldrig fel med lite paket en fredag :) Snygga skor!

    SvaraRadera
  2. Snygga skor! Och verkligen roligt när företagen lägger ner extra energi på förpackning och så.

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det är roligare när de lägger ner lite tid på inslagning:)

    SvaraRadera
  4. *Jättekul att du är med i dagens blogg,* utser en vinnare inom några dagar.

    MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  5. Jag älskar verkligen också när det är förpackat fint! Det känns så lyxigt då!

    Ja, det känns verkligen bra! =)

    SvaraRadera
  6. SVAR: Varför brukar du inte använda headset? :D Det som är så skönt :D

    SvaraRadera
  7. http://eemma.se9 november 2012 16:17

    snygga skor :D

    SvaraRadera
  8. Sv: I helgen så ska jag träna och plugga, och till mina kusiner och så! du då? :D

    SvaraRadera
  9. Åh vilka godbitar du införskaffat!

    Tack så mycket!

    SvaraRadera
  10. De var verkligen fint paketerade! Håller med dej, man blir så glad när man öppnar beställda paket och ser att det är fint inslaget :)

    SvaraRadera
  11. Då har du lite böcker och gå genom, jag har nog 15 och gå igenom....:)

    SvaraRadera
  12. - okej, fast mina var inte helt egna, då jag köpte påsraggisar, men det är jobbigt nog att steka dom haha! dumma, dom går ju bara sönder, haha! :D
    Allt bra idag ? :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails