tisdag 27 december 2011

Produkter från The Body Shop att testa

Innan jul så fick jag hem en Spiced Vanilla Shower gel och en Smokey eyes palette Golden Brown från The Body Shop för att testa. Paletten kom inslagen med ett rött band så det ser ut som ett litet paket. När jag testat produkterna så ska ni få veta vad jag tyckte.



Before Christmas I got a Spiced Vanilla Shower gel and a Smokey eyes palette in Golden Brown from The Body Shop to try. The eye shadow palette came with a red ribbon around it so it looks a bit like it's gift wrapped. When I have had the time to try the products I will let you know my opinion of them.

12 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en toppenbra jul. Undrar om du vill göra ett bloglovinbyte med mig? Säg till när du har lagt till mig så lägger jag genast till dig också.

    http://www.bloglovin.com/blog/1674765/daniellaevelina

    Om inte, ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Kommer bli intressant att se vad du tycker om paletten. Och se närmare på hur du använder innehållet :-)

    SvaraRadera
  3. I hope you had an amazing Christmas and thank you for your comment!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är himla praktiskt :) Imorgon lägger jag upp ett inlägg om hur jag har "pyntat" det, du kan kika igen då :)

    SvaraRadera
  5. Ooooooh I love vanilla!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul att testa!! :D Älskar allt som doftar vanilj så det där hade jag nog gillat!

    - Tack så jättemycket söta du!

    SvaraRadera
  7. Ska bli spännande att höra vad du tyckte!

    SvaraRadera
  8. Love Vanilla! I need to check it out! I'mloving your blog! I 'd love if you visited my blog for multiple posts on all things fashion and style. I'm following you, I hope you'll do the same. Thanks so much.

    Yelena,

    www.glamthings.com

    SvaraRadera
  9. Å kul att testa de produkterna, vaniljen luktar så gott :)

    SvaraRadera
  10. - hahahaha nej vad kul att han skrev det på ett prov!! :P tänk att det kan bli så fel på engelska ibland! haha

    SvaraRadera
  11. It sounds realyl good!! :) I like the details and suggestionso n your blog!

    Following you!

    Cheers
    Hanz
    www.fashionistaera.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. Åh min mamma fick dusccremen av oss i julklapp och var supernöjd! :)

    SV Tack tack! Tack och tack detsamma, god fortsättning til dig med!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails