måndag 5 december 2011

OPI Holland

 Utanför/outside
 Presentation of OPI's spring collection Holland
 Julgran pyntad med tulpaner/ Christmas tree decorated with tulips
 Drinks
 The entire Holland collection
 Swatches

 You could get you nails painted in the spring colors
 which of course I did


 me!
OPI's Nicki Minaj collection (I'd really like to try some of these polishes)
Alla bilder är tagna av totalbeauty.se

I onsdag så var det dags för OPI att visa upp sin vårkollektion Holland. Eventet hölls passande nog i Rosendals Trädgårds växthus som dekorerats med tulpaner (och ostar!). Kollektionen består av både färgglada lacka och några lite mer diskreta färger. Några av lacken innehåller även lite diskret glitter som gör att de skimmrar fint. Eventet var trevligt och det bjöds på bubble och lite lättare mat. Både jag och Carina som jag bjudit med mig som min gäst passade på att få naglarna målade i vårens färger. Carina var även snäll och lånade mig dessa bilder då jag lyckats med konststycket att glömma kameran hemma...

Vi fick självklart även med oss hela vårkollektionen hem (i en papperspåse med en fin tulpan i mitten) så fler bilder på lacken kommer framöver.


Last week I attended the Swedish pressrelease for OPI's spring collection Holland that was held in an greenhouse at Rosendal that was decorated with beautiful tulips (and cheese!). The collection contains of both fun brights and more muted colors. Some of them contains a fine glitter that makes them shimmer. We got champagne and some snacks and both me and my guest to the event,  Carina, got our nails painted in the spring colors. Carina was also nice enough to borrow me these pictures since I had forgot to bring my camera...

Of course we also got to take the home the entire collection so there is more pictures to come. 

22 kommentarer:

  1. Looks so fun! Love the nailpolishes! Hope you come and visit me soon again! xx

    SvaraRadera
  2. Åh önskar jag var där :D Så fina lack! <3

    Svar: Ja jag gillar nyansen som tusan! :D Ganska typisk "Wysteriia" :)

    SvaraRadera
  3. juliayes.blogg.se9 november 2012 15:36

    sv: Tack ska du ha :D

    SvaraRadera
  4. Fina bilder :)
    ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. sv; Tack ja verkligen ! :)

    SvaraRadera
  6. sv: Ja, jag älskar romwe:D

    SvaraRadera
  7. min måndag var perfekt, hur vad din? :)

    SvaraRadera
  8. Den blåa färgen är jätte fin på naglarna! =)

    SvaraRadera
  9. beattriicee.blogg.se9 november 2012 15:36

    sv: tack tack :D

    SvaraRadera
  10. tack så jättemycket :D
    ställ gärna en fråga i min frågestund.. om du undrar över något alltså ;)

    KRAM http://werun..nyheter24.se/rieem

    SvaraRadera
  11. Vad kul och gå på sånt... :) och få hela kollektionen med sig, inte fel alls! :)

    SvaraRadera
  12. Oh vad roligt event! Själv gillar jag glitterlacken bäst, allt som skimmrar vet du ;P

    SvaraRadera
  13. - åh vad kul! vill också ha hela vårkollektionen :(! haha fin är du! kram!

    SvaraRadera
  14. I am loving the entire Holland Collection. The color you picked is one of my favorites. You are so lucky you got to take home the entire collection. I can't wait to see more pictures!

    P.S. I want to see all of those films too!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  15. Liivahliinblogg9 november 2012 15:36

    Härliga lack!

    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails