torsdag 15 december 2011

Musikhjälpen 2011

Ni har väl inte missat att ni på Tradera kan bidra till musikhjälpens arbete för alla flickors rätt att gå i skolan genom att buda på en massa roliga auktioner?  Vad sägs om att lägga ett bud på Leif Pagrotskys skägg? Egoinas Goodiebag? Officiella EM fotbollen, signerad? En Sofis Mode-dag? Om inga av dessa faller er i smaken så finns det ändå många andra roliga auktioner så kika in vet jag!=)


Just a little tip to my Swedish readers about some auctions where the money goes to supporting young girls right to go to school.


6 kommentarer:

  1. Hm.. jag antar att jag är den svartsjuka typen. Skulle itne vilja att min pojkvän stod och kramades med ngn annan. En snabb vänskaps kram är ju SÅKLART okej men ingen annan slags kram. Haha.. fett svartsjuk jag låter.

    kram,
    http://emjo.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Ja där var en vi gillade mycket, så chefen ringde på refrenser direkt, men det blev tummen ner där...så vi få hoppas på den imorgon :)

    SvaraRadera
  3. Precis, så tänker jag :) Men han är väldigt generös och vill nog att jag ska ha bra saker så jag är inte arg på honom :P
    Musikhjälpen gör riktigt bra saker! Det var kul att titta förbi där igår, jag ska nog gå dit i helgen eller imorgon och skänka lite mer pengar och kanske önska en låt :)

    SvaraRadera
  4. Ja, Tintin var riktigt kul att se, den är så snyggt gjord.
    Mm, och jag fick en kram av Saman som stod och samlade in pengar. :) (Saman från Saman och Cynthia, ett program som gick förut på P3)

    SvaraRadera
  5. de är ju redan uppe i 6 miljoner, riktigt bra jobbat :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails