onsdag 21 december 2011

Mavala 175 Platinum Marble



Two coats of Mavala 175 Platinum Marble + base coat (OPI) and top coat (FACE)

Mavala 175 Platinum Marble har en färg som jag tycker är väldigt svår att beskriva. Den skiftar i lite beige, grått, silver. Tycker färgen ser riktigt fin ut men på mig så den mest trist ut. Höll helt ok, efter någon dag så hade det blivit en rand längst ut på toppen av nageln där lacket nötts bort men annars så satt det kvar rätt bra. Två lager räckte för ett täckande resultat.


Mavala 175 Platinum Marble has a color that I find very hard to describe. It's somewhere between grey, beige and silver. I think that the polish looks really nice but on me it just looked dull. The polish stayed on just fine. After a couple of days I had a line on the top of the nail where the polish had scuffed of both on the rest of the nail it held totally fine. Two coats was enough to get a nice coverage.

20 kommentarer:

  1. http://holen666.blogg.se9 november 2012 14:20

    vad tråkigt att inte samtalet kom idag.. vad är det för samtal du väntar? kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Mm det var mysigt faktiskt :)

    Snyggt nagellack, läcker färg!

    SvaraRadera
  3. Ja, det var riktigt kul! Slukade massor av avsnitt, två skivor på första säsongen bara idag :P

    SvaraRadera
  4. nice shade! :) not too brown with a hint of gold! :)Just wanted to let you know about two great giveaways, that I am hosting! :) One ends at midnight,tonite! Very easy! Besos,bendiciones y buenas vibras.xo

    SvaraRadera
  5. visst är hon :D hihi,

    jaha, det är lätt hänt. lyckades lite halvt jag med faktiskt.

    Kram,
    Emma - http://emjo.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Couture Carrie9 november 2012 14:21

    Gorgeous manicure, darling!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  7. - Ja det var det :)
    Haha ja lite :) Men det som är så kul och fungerar som en terapi för mig ! :D

    SvaraRadera
  8. det har jag med!

    God Jul/
    Fina Frun

    SvaraRadera
  9. this nail polish is such a great colour. i love it

    SvaraRadera
  10. fan va snyggt, kommer snart upp bilder på nya make up store lack :D

    SvaraRadera
  11. Thanks for the award darling.=)

    SvaraRadera
  12. sv; Den hade varit roligare om det hade varit frågor som gick att svara på, jag gissade på alla :p:p

    SvaraRadera
  13. Good morning:)
    The nail polish is beautiful!
    Thank you for your comment. I am glad that you like the T-shirt - has fallen state.
    I've given you an award. Because your blog is great.

    I wish you a stress-free running pre-Christmas days.
    regards

    SvaraRadera
  14. www.alittlebitmoreee.blogg.se9 november 2012 15:05

    Fin färg!

    SvaraRadera
  15. Ja Hoppas jag kommer dit någon gång :)
    Ok då blir det en mysig jul för er två, vad ska ni hitta på då? :)

    SvaraRadera
  16. Liivahliinblogg9 november 2012 15:05

    Sv: Tack får åsikten :) Jag funderar på om de gråa passar bättre med guldaccessoarerna jag tänkt ha. Får kanske prova mig fram :)

    Det var en fin färg, men tror det kan passa bättre på en solbränd hud. Ungefär som med mitt höstnagellack, det fick mig bara att se ÄNNU blekare ut :o


    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera
  17. Ja jag tror det, som sagt riktigt snygg färg men såg bara trist ut på mig nu kände jag...

    SvaraRadera
  18. - åh vad fin färg! kram vännen min!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails