fredag 30 december 2011

Julklappar



Årets julklappar blev: En supermysig morgonrock från Gina Tricot (från min man), ett par fårskinnsfodrade skinnhandskar (från svärföräldrarna), en söt skjorta från Boomerang (från min man) och Lydia Cachos "Jag låter mig inte skrämmas" (från min mans syster). Sen så har jag och min man också köpt en ny dator som gemensam julklapp till oss. Ska åka och köpa en ny hårddisk till den idag bara, resten byggde vi ihop igår.

This years Christmas gift: A super cozy bath robe from Gina Tricot (from my husband) , a pair of leather gloves (from my parents in law), a shirt from Boomerang (from my husband) and a book about trafficking by Lydia Cacho. Me and my husband also bought a new desktop computer. Today we're going to go and buy a new hard drive and the rest of the computer we build yesterday.

7 kommentarer:

  1. Fina julklappar :)

    Ha ett riktigt gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Sannalitens.se9 november 2012 15:50

    Hej igen! Hoppas allt fortfarande är bra med dig :)Vad skönt det är med mellandagar så man får vara ledig lite :) Ska du göra något roligt på nyårsafton? :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. sv: ja.. bara att det blev lite kort. men det tycker jag alltid ;)
    / http://johannalives.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Beatrice Jakobsson9 november 2012 15:50

    sv: Tack så mycket, hur är det med dig? :)

    SvaraRadera
  5. sv: tack :)
    ah det känns väldigt ovant ;)
    / http://johannalives.blogg.se

    SvaraRadera
  6. ja verkligen:)
    fina klappar!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails