måndag 19 december 2011

Julklänning & vinnaren

Har beställt den här klänningen att ha på julafton. Ni hittar den hos NELLY.COM.

Vinnaren av presentkortet hos GlamYou.com valdes av min man som föll för Fnulans motivering! Grattis.=) Jag skickar din mail adress till Aleksandra på GlamYou.com så skickar hon koden till dig.

I've ordered this dress to wear at Christmas. You can find the dress at NELLY.COM.

My husband got the honor to choose the winner of the GlamYou.com giveaway and he fell for Fnulans answer. Congrats to you! I will send your e-mail adress to Aleksadra at GlamYou.com and she will then send you your gift certificate code.

13 kommentarer:

  1. sv; Åh vad tråkigt, hoppas allt kommer till rätta ! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Sv; nej, det har jag inte? Hurså?
    vet du vem det är?

    SvaraRadera
  3. sv; ja,ibland kommer ju andra saker ivägen, tyvärr.

    SvaraRadera
  4. Sv; okej, jag vill veta för att den personen fått tillgång till mig skyddade blogg;/

    SvaraRadera
  5. Couture Carrie9 november 2012 15:45

    Gorgeous dress, darling!
    Love it!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  6. fin färg på klänningen! :)

    KRAM,
    http://emjo.blogg.se

    SvaraRadera
  7. i love this dress babe!
    looks pretty

    New outfit post;
    www.mirfashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Beatrice jakobsson (foto)9 november 2012 15:45

    sv: tack! :)
    har har lov! :)

    SvaraRadera
  9. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:45

    Snygg klänning, du kommer bli riktigt fin på julafton.

    Tro absolut att Fnulan förtjänade att vinna (:

    Min helg var jättebra.

    SvaraRadera
  10. a nä fy fasen jävla slask, men nu är det kallare idag och inte lika slaskigt, helt ok :D

    SvaraRadera
  11. Fin klänning, jaha ska ni inte ge några klappar på julafton? vad ska ni göra på julafton

    SvaraRadera
  12. http://trueborn.blogg.se9 november 2012 15:46

    Dagens lucka gillade jag! Favorit so far?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails