torsdag 15 december 2011

Jul hos The Body Shop

 Cranberry Joy
 Candied Ginger
 
Spiced Vanilla
Bilder: © 2009 The Body Shop International Plc - all rights reserved ® Registered trademark of The Body Shop International Plc ™ A trademark of The Body Shop International Plc

Årets julprodukter från The Body Shop låter verkligen jättemysiga tycker jag. Tycker inte ni det? Vilka produkter tror ni/tycker ni luktar godast; cranberry joy, Candied ginger eller spiced vanilla? Jag tror vanilj men ska bli spännande att testa Candied Ginger duschkrämen som kom i kalendern igår.


This years Christmas products from The Body Shop sounds great, don't you think? Which one do you think you would like best; Cranberry Joy, Candied Ginger or Spiced Vanilla? I think that vanilla would be my favorite but I'm looking forward to trying the Candied Ginger Shower gel that I got in my advent calendar yesterday.

11 kommentarer:

  1. Ja, det är kul fast det blir kanske inte så kul på julafton då man redan fått en del saker :P
    Ja, det var himla häftigt att den var så välgjord!

    SvaraRadera
  2. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:20

    Tycker cranberry låter väldigt intressant.

    Tack (:

    Har du fått något svar från företaget du var på intervju hos förresten?

    SvaraRadera
  3. wonderful! like the post!
    wish you a wonderful day.
    <3
    lovely greets
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    SvaraRadera
  4. Åh älskar BS! Jaaa ser ut som om vi blir ett litet gäng hur roligt som helst verkligen! Min andra gång jag arrangerar bloggevent,riktigt skojsigt!

    SvaraRadera
  5. ginger och vanilla är min grej :)

    SvaraRadera
  6. Jag har nu dragit en vinnare i en tävling som du har deltagit i. Kika in och se om det var du som vann, och passa samtidigt på att ta del av ett fantastiskt erbjudande från Steal My Style! Endast för mina läsare.

    SvaraRadera
  7. Ja nu väntar jag kan ja säga... de börjar bli rejält drygt detta.... men har inte annat val än att ta smärtstillande och vänta.

    SvaraRadera
  8. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:41

    Tycker jag absolut att det borde. Det är bland det värsta som finns att gå och vänta på något sådant.

    SvaraRadera
  9. emelieschristmas.blogg.se9 november 2012 15:41

    Det hade ju inte varit helt fel med att få något av detta i julklapp :)

    SvaraRadera
  10. Liivahliinblogg9 november 2012 15:41

    Sv: Nej tyvärr är det väl inte det. Jag vinner aldrig något :o haha, helt hopplöst!

    låter riktigt kul med body shop-kalender!

    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails