fredag 16 december 2011

Glossybox.se Decemberboxen








Idag fick jag min första box från Glossybox.se och tänkte att jag skulle visa lite bilder på vad den innehöll. Riktigt bra produkter måste jag säga.=) Boxen innehöll:
  • Moroccanoil Original Oil Treatment 
  • Moroccan Light Oil Treatment
  • Luxsit Organic Care - Balance facial wash
  • Luxsit Organic Care  - revitalize facial cream
  • Chloé Eau De Parfum
  • L'Occitane - Shea butter hand cream
  • L'Occitane - Shea butter foot cream
  • DuWop prime venom
Innehållet varierar lite tror jag beroende på hur man fyllt i sin profil.

Är du sugen på en egen box så kostar den 139 kr/månaden. 


Today I got my first Glossybox and I thought I should show you what was inside it. I think it contained some really nice products. I got:

  • Moroccanoil Original Oil Treatment 
  • Moroccan Light Oil Treatment
  • Luxsit Organic Care - Balance facial wash
  • Luxsit Organic Care  - revitalize facial cream
  • Chloé Eau De Parfum
  • L'Occitane - Shea butter hand cream
  • L'Occitane - Shea butter foot cream
  • DuWop prime venom
I think what's in you box differ a little depending on what you have written in your beauty profile.

21 kommentarer:

  1. really nice!
    wish you a wonderful weekend!
    maren anita

    Please have a look at my Holiday GIVEAWAY:

    CHANEL POLISH and ASOS NECKLACE

    SvaraRadera
  2. sv: Åh, vill verkligen ha för många av dem!

    SvaraRadera
  3. Svar: Det blir en lugn helg... Skulle ha varit på 40-årsmiddag hos min svåger i dag, men jag känner mig inte riktigt bra så jag stannade hemma...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Beatrice jakobsson (foto)9 november 2012 15:42

    sv: okej, bra. det är bra här med :)

    SvaraRadera
  5. jisses va mycket gottigheter!

    SvaraRadera
  6. great items!


    Would love it if you visit my blog when you have time ;)

    SvaraRadera
  7. Ja, helt okej :) Nu ska jag skynda iväg till jobbet!

    SvaraRadera
  8. Frau Wieczorek9 november 2012 15:43

    Good morning:)
    You're right. These are really very nice products. Thank you for showing
    Thank you for your comment.
    I wish you a beautiful Advent weekends:)
    dearest greetings

    SvaraRadera
  9. det hoppas jag också :)

    Kram,
    http://emjo.blogg.se

    SvaraRadera
  10. sv; Jappjapp, du också ? :)

    SvaraRadera
  11. Beatrice jakobsson (foto)9 november 2012 15:43

    sv: okej, tråkigt! :(

    SvaraRadera
  12. Lorissalovebomb9 november 2012 15:43

    Sv: ja det är mest för att jag är så ivrig!

    SvaraRadera
  13. sv: De har verkligen bra priser:)
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  14. SV; tack! jag älskar också den färgen :)

    SvaraRadera
  15. Thisismarielle9 november 2012 15:43

    Vilka superbra grejer! Glossybox är en väldigt smart idé =)

    SvaraRadera
  16. ööhh! jag fått min glossybox igår - enda skillnad mellan din och min är Duwop produkten - fått venom och inte primern - lite trist när jag gillar inte läppprodukter =/ men väldigt bra låda för att va första! :D

    SvaraRadera
  17. You got so many great stuff! Morrocan oil is really good for the hair. :D

    P.S. Thanks for stopping by my blog!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  18. Morgondimma.blogg.se9 november 2012 15:44

    Vilken kul grej, Jag var med i en klubb som hette Vevay när jag var tonåring. Alltid lika kul att få paket med skönhetsprodukter =)

    SvaraRadera
  19. sv; Visst är den :):)
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails