onsdag 7 december 2011

The Body Shop Julkalenender Lucka 7

Idag fick jag en lite facial brush i The Body Shop Deluxe Kalendern. Lite tråkigt kan jag tycka men annars har jag varit nöjd med kalendern.


Today I found a facial brush in my The Body Shop Deluxe calendar. A little boring I think but before today I've been happy with everything I got.

[edit] Det är alltså en facial brush och inte en nagelborste som jag skrivit, får lov att erkänna att jag inte orkade känna på den för den såg ut precis som en liten nagelborste som vi har här hemma. Fortfarande inget som jag riktigt känner att jag är så sugen på... men den är säkert bra. Får testa och se vad jag tycker när jag provat den.

15 kommentarer:

  1. åh, har de en kalender. verkar spännande! Vad har du fått i den mer än så länge?

    SvaraRadera
  2. http://eemma.se9 november 2012 15:24

    kul att du är med, kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du vinnaren & en ny tävling där du har chans att vinna ÄKTA löshår :D kram!

    SvaraRadera
  3. å en sån kalender vill ju ja men ha!

    SvaraRadera
  4. Hm, ja jämfört med de andra luckorna kändes ju det lite trist, ja :/

    SvaraRadera
  5. - Ja, jag är ledig idag, jätte skönt ! :) Har praktik igen på lördag och söndag ! :D
    Hur står det till med dig idag ? :)

    SvaraRadera
  6. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:37

    Dagens lucka var faktiskt lite tråkig, det kan jag hålla med om. Hoppas du får något mer spännande imorgon.

    Haha, aa jag vägrade ge upp min dröm för en kille en gång till. Hade redan gjort de misstaget en gång tidigare i livet.

    SvaraRadera
  7. Kanske inte den roligaste luckan. Men det kommer mera :)

    SvaraRadera
  8. Ja, det där var kanske inte det mest spännande paketet man kunde få!

    SvaraRadera
  9. det är ingen nagelborste gott folk! http://www.thebodyshop-usa.com/skin-care/skin-care-accessories/rounded-handle-facial-brush.aspx det är ett toppenbra tillbehör till när ni tar bort ert smink eller peelar ansiktet..

    SvaraRadera
  10. sv; VIsst är den !! :D

    SvaraRadera
  11. Svar: Hur använder man en facial brush?

    SvaraRadera
  12. Men oj vad har men en sån till ser inte ut som någon vanlig borste bara liksom...

    Sv Tack du och ja men eller hur då måste man verkligen slå till! Man behöver lyxa till det! :D

    SvaraRadera
  13. http://trueborn.blogg.se9 november 2012 15:38

    Åh du har en likadan kalender som jag! Blev också lite besviken på den där borsten. Kommer jag inte på nåt bra användningsområde tror jag faktiskt att den funkar att måla med!

    SvaraRadera
  14. Svar: Jag tycker att det låter lite onödigt... aja! Vad fick du idag? Ska du lägga upp? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails