söndag 4 december 2011

The Body Shop Julkalender lucka 4

I dagens lucka av deluxe kalendern från Body shop så låg det en fullstor Earth Lover Apricot & Basil duschkräm. Har inte testat denna men den med vattenmelon och eukalyptus och den gillade jag så denna ser jag fram emot att prova.


Today I got a fullsize Earth Lover Apricot & basil shower gel in my Deluxe calendar from The Body Shop. I haven't tried this one before but the watermelon & Eucalyptus one and that one I really liked so I'm looking forward to trying this.

9 kommentarer:

  1. sjukt härlig header måste jag säga :)
    //http://birta.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. mmm det låter som den luktar jättegott!! vart fick du tag i en sån kalender från Body shop? Har du köpt den? Vad kostade den i så fall :) Så rolig grej!

    SvaraRadera
  3. Ja faktiskt, det ska blir kul att se :)
    Jag är lite skeptisk, men det är jag till det mesta innan motsatsen är bevisad :)

    SvaraRadera
  4. www.beattriicee.blogg.se9 november 2012 15:34

    sv: skoj att du är med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  5. Åh vad avundsjuk jag är!!

    SvaraRadera
  6. Ja det är skönt jag inte är ensam om och tycka så... :)

    SvaraRadera
  7. Svar: Okej, jo min dag har varit ganska bra och lugn. Vad händer i veckan? Kram


    Letar du efter en julklapp till dina nära och kära men hittar inget speciellt? Nu har du chansen att vinna en valfri bild avritad av Gabriella. För mer information klicka dig in här:

    http://daniellaevelina.blogg.se/2011/december/lucka-4.html#comment

    Den perfekta julklappen, MISSA INTE!

    SvaraRadera
  8. Åh spännande att prova något nytt då!

    SvaraRadera
  9. Åh jag vill också ha en julkalender från "The body shop." ! Men fick nöja mig med en vanlig chokladkalender...

    - Min helg har varit mycket bra :)
    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails