fredag 2 december 2011

The Body Shop julkalender lucka 2

Bakom lucka nummer två i The Body Shops julkalender Deluxe så gömde sig en mini variant av deras Super Volume mascara. Ska bli kul att testa men jag har inte jättehöga förväntningar. Gillade inte alls deras Big & Curvy mascara.


Behind door number two in my The Body Shop Deluxe calendar was a smaller version of theire Super Volume mascara. Fun to try it but my hopes aren't that high since I really didn't like their Big & Curvy mascara.

7 kommentarer:

  1. En till bra present :)

    SVAR: Ja roommate ska jag få. Eller ja, vi ska flytta tillsammans till Göteborg & letar lägenhet ihop. Så det blir nytt för oss båda.

    SvaraRadera
  2. Ja, fast har jag tillräckligt med disciplin att verkligen plugga? Det är frågan :P Fin adventspresent!

    SvaraRadera
  3. Fishies.blogg.se9 november 2012 15:31

    sv: Eller hur? :D Älskar Google ;)
    btw, jag svarade väl dig på Grimm frågan va? Har världens sämsta minne då jag inte varit inne på ett tag <;

    SvaraRadera
  4. Hoppas den här var bättre och att du blir nöjd med den!

    SvaraRadera
  5. Jag har för mig att det var den jag testade en gång och gillade :)

    SvaraRadera
  6. Älskar personliga julprydnader :) Japp, jag får skärpa mig lite, "ska bara" städa lite först för vi får gäster ikväll. :P

    SvaraRadera
  7. Oliviasphotolife9 november 2012 15:32

    Missa inte min julkalender i bloggen, finfina priser.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails