måndag 12 december 2011

The Body Shop julkalender lucka 11 & 12

Lucka 11
Lucka 12

I gårdagens lucka i The Body Shops deluxe kalender så låg det en Wild Rose nourishing hand butter och idag fick jag en lite borste.

Missa inte heller dagens deal hos StylingAgenten.se. Idag får du Osis Mess Up hårvax för endast 89 kr. Missa inte heller min tävling i samarbete med GlamYou.com, perfekt att ge bort i julklapp om ni inte vill ha presentkortet själv. Tävlar gör ni här (enkla regler!).=)


Yesterday I got a Wild Rose nourishing hand butter in my The Body Shop deluxe calendar and today I got a small hair brush. 


Don't forget my GlamYou.com giveaway where you can win a 40 euro gift voucher. Open for everyone and the rules are really simple. If you don't want the gift voucher for yourself why not give it away as a Christmas gift to someone you like? Enter the giveaway here.

6 kommentarer:

  1. - Ja det var väldigt skönt ! :D Vart väckt dock som jag skrev nyss :)
    Okej va bra :) Ja ibland hinner man inte med allt, :)
    Vad har du för dig idag då ? :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag skriver om mycket, men det finns saker jag
    inte "vågar" skriva om, i rädsla av att ni (läsare) kommer
    se ned på mig för..
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  3. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:32

    Härligt att din helg har varit bra!
    Med mig är det bara bra :)

    Brukar inte vara med och tävla på bloggar, men ska kolla in tävlingen så får vi se :)

    SvaraRadera
  4. Ja jättekonstigt och väldigt drygt. Hon säger att hon vill syssla med musik men inte va en del av kändislivet. :s

    kram
    http://emjo.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Absolut! Jag tror att de skulle uppskatta sällskapet, bara din man är snäll mot dem. De är lite känsliga, men de är snälla om man är snäll mot dem. Finns risk att de stångas annars, har jag hört. hihi!
    Härhemma har min karl inte mycket till talan, vad gäller inredning. Jag ville bli inredare en gång, men jag la ner det. Dock kör jag hårt på att när vi FLYTTAR... så ska allt ut, och jag ska börja från scratch. undrar om det kommer hända, när jag inte gjort det ordentligt HÄR i lyan vi bor i nu.. Men allt är ju barnsäkrat och det ligger alltid leksaker öööverallt.
    hej småbarnsliv liksom. haha!
    Det finns fortfarande några kvar, både vita och svarta. Och de väntar på att få komma till ett annat julmysigt hem! :D
    Nu fram till den 14e gör jag ett halsband till julafton också, helt allergifritt. Jag är rätt klurig ibland. heheeee... :P
    pöss!
    ps. ojjj nu blev det långt, men jag hoppas du tycker om långa komments.


    annelie

    SvaraRadera
  6. Jag skulle också behöva en ny borste..:)

    SV Yes den är grym du får prova! Ja men kanon ju! :) Det som är bra med kalender man fårmöjlighet att prova massa nya saker! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails