torsdag 1 december 2011

Body Shop julkalender lucka 1



Bakom första luckan i min The Body shop Deluxe julkalender gömde sig Rainforest Volume shampoo for fine hair. Som tur är har jag tunnt och fint hår så det här passar mig perfekt. Aldrig testat Body Shops shampoon förut, någon som vet om de är bra?


Behind the first door in my Deluxe Christmas calender from The Body shop I found a bottle of their Rainforest Volume shampoo for fine hair. Fits me perfect since I have fine hair. I have never tried Body Shop's shampoo before, anyone know if it's any good?

18 kommentarer:

  1. http://eemma.se9 november 2012 15:30

    Kul att du är med i julkalendern :D Kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du vinnaren och en ny tävling :D KRAM ( http://eemma.se

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att få en massa härliga produkter från body shop nu 24 dagar framöver, den där hade jag också velat ha..

    SvaraRadera
  3. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:30

    Ingen dålig kalender du har :D

    SvaraRadera
  4. i've never tried it, but swear i have the worst time finding a shampoo i love.

    SvaraRadera
  5. Har aldrig testat det, men är ju inte så konstigt när jag jobbar på en frisörsalong :)

    SvaraRadera
  6. Carina (TotalBeauty)9 november 2012 15:30

    Har ingen aning om ifall de är bra. Fick ett litet... litet... prov när jag shoppade från The Body Shop i USA, eller ifall det var när jag blev medlem hos dem i USA. Tänkte ta och testa dem lite senare.

    SvaraRadera
  7. Oh, vad spännande! Hoppas det är bra :D

    SvaraRadera
  8. De är jättebra på mig fungerar de finfint..:) Vilken kalender har du lyxen eller någon annan?

    SV Ja det var det verkligen!!! :D

    SvaraRadera
  9. Ja jag håller ju med dig om hello kitty, söt i lagom mängd :)
    Jag har testat deras shampo med blåbär vet inte om det finns kvar för det var ett tag men det var för färgat hår och de funkade jättebra :)

    SvaraRadera
  10. Whatever u take from Body Shop it's a good choice!;) I really love their products! kisses
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    SvaraRadera
  11. Hejsan! Vad kul att du är med och deltar i min julkalender :) glöm inte att delta i morgon också! Kommer öppna en ny tävling varje dag :)

    Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  12. åh nice nice :) älskar deras julkalender.

    SvaraRadera
  13. fabiana ricciardi9 november 2012 15:31

    thanks for share that!
    xoxo
    Faby

    SvaraRadera
  14. Ja verkligen fin blomma.... :)

    SvaraRadera
  15. Tänk om manhade haft en annan sort av hår då??? Hoppas det är bra. Jag har inte testat.

    SvaraRadera
  16. Vilken superbra grej tycker jag :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails