måndag 12 december 2011

Be gorgeous!



Den här fina fjäderarna från Be Gorgeous fick jag hem för ett tag sedan för att testa och se om jag gillade. De är ju väldigt populärt med fjäderextensions nu men vill ni inte sätta in extensions så är dessa ett perfekt substitut då dessa sätts fast med en lite klämma så du kan ta av och på den när du vill. Den tål 230 grader så det ska gå att platta och styla håret med fjädrarna i och jag har testat, fungerar alldelens utmärkt. På översta bilden står min ut lite då jag haft mössa på mig hela dan så den kommit lite out of place men det får ni stå ut med.=) 

Finns att köpa hos eleven.se och Nelly.com.


I while back I got these nice hair feathers from Be Gorgeous to try and see if I liked it. Feather hair extension are very popular right know but if you don't want to get extensions this clip on one from Be Gorgeous are great. They can be removed whenever you feel like it and you can use your styling iron with it in your hair since it can take the heat. I have tried and it works perfectly. In the picture my feathers are standing out some from my head cause it got a little bit out of place when I wore a hat all day but it was cold outside so you just have to live with that.=)

Ca be bought at eleven.se and Nelly.com.

11 kommentarer:

  1. sv: Jag är jättenöjd med beställningen:)

    SvaraRadera
  2. http://sockerlollo.blogg.se9 november 2012 15:32

    Sv; jag har ett visitkort hemma så jag ska kolla på det :)

    tack det var jättebra tips! :D

    SvaraRadera
  3. gillar fjädern!:)
    /linneakin

    SvaraRadera
  4. Tack för åsikten om armbanden:)

    SvaraRadera
  5. Jo, men det gjorde inget :) Hon gjorde kaffe till mig så jag är nöjd :)
    Och va bara bra att jag gick upp då :)

    SvaraRadera
  6. Coolt och enkelt och bara piffa upp sig :)

    SvaraRadera
  7. tack så mycket. nu finns hela outfiten uppe om du är intresserad av att se. ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  8. love the feather hair piece

    SvaraRadera
  9. Känns inte riktigt som min stil :/

    SvaraRadera
  10. smart att dom sitter fast med en klämma :)
    /linneakin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails