söndag 4 december 2011

Adventsstjärna

Som många av er gissade så gömde det sig en adventsstjärna i brevet. Ett stort tack till adventsstjärna.se för den. Så här fin blev den när den äntligen kom på plats.

De som gissade rätt förtjänar väl också en länkning eller vad tycker ni?=) De som gissade på att brevet innehöll en adventsstjärna var: Josie, Annelie, Tania, Ingrid och Martina. Imponerande!


Like many of you guessed the letter I got contained a advent star lamp. And this is how it looked when I finally got it up in it's space in our window.

15 kommentarer:

  1. Tack!!
    Vilken ursnygg stjärna, måste in och kolla där!

    SvaraRadera
  2. - Som jag då :)
    Men ville testa detta, och se om det funkar för gör det de, så är jag lycklig :) För mitt hår är kaos :P

    SvaraRadera
  3. Fin julstjärna!

    Tack för din komment! :)

    Ha det så bra,

    Minna
    www.missingsparkles.com

    SvaraRadera
  4. sv; tack :) allt är bra med mig !

    //http://birta.blogg.se/

    SvaraRadera
  5. Fishies.blogg.se9 november 2012 15:34

    sv: Men åh, du får den i läxa då (A)

    SvaraRadera
  6. Helgens blogg är nu utsedd!! Kika in och kolla om det blev just du. Om inte så får du en ny chans nästa helg!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  7. Hejsan! Tänkte bara tipsa om tävlingen jag har på min tävling just nu där du kan vinna valfritt plagg från imagecollection.se värt 3000 kr! Titta gärna in och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-plagg-fran-imagecollec.html#comment

    Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer!

    SvaraRadera
  8. Kul med julpynt som inte har de klassiska färgerna :)

    SvaraRadera
  9. svar: Åhh men fy vad glad jag blir av att du gillade inlägge, glad jag blir att någon faktiskt läst det och tog sig till det :) kramar <3

    http://mymic.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Yay, jag gissade rätt :) Ja, söta djur!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails