måndag 14 november 2011

Världsdiabetesdagen



Idag, den 14 november, är det Världsdiabetesdagen. Varför inte passa på att fira det med att klicka hem ett av Cara Collections fina armband? När du köper ett av dessa så går 10 kr till diabetesfonden. Jag älskar dessa armband och tänkte absolut utöka min samling lite idag.=)


Today is World Diabetes day. Why not celebrating the day by buying one of Cara Collections beautiful bracelets where some of the revenue goes to the diabetes foundation and their fight against diabetes. I'm definitely adding some more of these beautiful bracelets to make collection today.

21 kommentarer:

  1. va snygga armband ;)

    http://werun.nyheter24.se/rieem

    SvaraRadera
  2. Underbart, du är nu uppskriven ! =)
    Haha, ja eller hur, blev så himla akut, tur att jag bara promenerar på kvällar och nära skog. ;)
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  3. Ska kolla in, vill med beställa ett!

    SvaraRadera
  4. ja men visst! Jag skulle ha velat haft klänning nr två fast i klänning nummer etts färg ;) haha en korning av den hade kunnat bli perfekt! :D

    http://werun.nyheter24.se/rieem

    SvaraRadera
  5. Köper du två armband idag och anger koden "Diabetes" så får du 100 kr rabatt.

    SvaraRadera
  6. Nej det är relativt nya filmer :)
    Trust handlar om en tjej som sitter och chattar med en kille hon tror är i sin egen ålder men det visar sig att han inte är det. Har inte sett den än, men tänkte kika på den ikväll :)
    Har haft en bra start med det är alltid segt med måndagar :)
    Dudå ?

    SvaraRadera
  7. Jo, men jag är sjukskriven, de flesta av mina dagar är helt händelselösa, så jag blir bara uttråkad..
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  8. Det hade jag ingen aning om :S

    SvaraRadera
  9. Elvira Elifoto.blogg.se9 november 2012 15:06

    sv; Tack! :)

    SvaraRadera
  10. Jag tror det, annars får jag väl komplettera.

    SvaraRadera
  11. Oj, det finns så många dagar som man inte har en aning om att de finns. Typ denna:S

    SvaraRadera
  12. Chaitjej.blogg.se9 november 2012 15:06

    älskar färgen!!

    SvaraRadera
  13. Okej :)
    Jag tycker att det är jätte kul att tvätta jag, :)
    Älskart, :D

    SvaraRadera
  14. sv; Ja!! Man ty Heej :D Hon ba SCCHHHHH fokus frammåt nu

    SvaraRadera
  15. What gorgeous arm candy!


    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  16. www.alittlebitmoreee.blogg.se9 november 2012 15:07

    Jag visste inte ens om att det fanns en sådan dag!

    SvaraRadera
  17. Det hade jag ingen aning om.. där ser man.

    SvaraRadera
  18. Hannaloviisasol9 november 2012 15:07

    sv: tack så mycket! ha en fin kväll :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails