måndag 7 november 2011

Rabatt hos KKCenterHK








Hos KKCenterHK hittar ni ett brett sortiment av lösögonfransar, smink, nageldekorationer och peruker till riktigt bra priser. Mina läsare får dessutom 10% rabatt när ni handlar därifrån och anger koden: BLGA236KA10

Koden är giltig t.om. 28/2 2012.


At KKCenterHK you find a great assortment of false eyelashes, makeup, nail art and wigs at great prices. My readers also gets an extra 10% of on their order with the code:
BLGA236KA10

The code expires February 28 th 2012.

23 kommentarer:

  1. Häftiga de första fransarna var!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har iofs bara rutiner då jag har skoldagar :) När man jobbar och går upp innan tuppen så orkar man inte med det, jag är zombie liknande innan 6 på morgonen :P

    SvaraRadera
  3. sv: Det känns bättre i huvudet efter spring turen i alla fall, men kroppen mår nog inte så bra nu.

    SvaraRadera

  4. Va gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment

    SvaraRadera
  5. Couture Carrie9 november 2012 15:13

    Love that first pair of lashes!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  6. Hah, ja, så är det nog men det är rätt kul att fördriva tiden med ibland om man inte har något att göra :)

    SvaraRadera
  7. Oj, sådana hjälpmedel vet jag en del som skulle uppskatta, dåligt att man inte informerar om detta.
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  8. Visst är fotona vackra! Jag blev verkligen tagen av flera av dem!
    Ha en skön kväll!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  9. Vad mycket rabatter du ger ut hela tiden :D KUL!

    SvaraRadera
  10. I have never worn fake eye lashes. I have naturally long, thick, drag queen lashes, so I don't have a need. I have been curious, though.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  11. wieczorama.blogspot.com9 november 2012 15:13

    No, sorry, i can`t see you. You can look self at my blog. Scroll down and look at the Gadget withe the minipics of my Followers. Can you see your own picture?

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att du ville vara med i Veckans blogg, utser en vinnare på söndag. Hör av mig då! Kika gärna in mina andra tävlingar, du hittar de under "Pågående tävlingar" Höst upp ovanför headern! KRAM http://angelica.blogg.se

    SvaraRadera
  13. wieczorama.blogspot.com9 november 2012 15:13

    Ok, i have found you - i see you! ^^
    and i have follow back. :)
    greets

    SvaraRadera
  14. Ja verkligen så skönt att springa järnet ibland;)

    SvaraRadera
  15. Jennie - hallon8.se9 november 2012 15:14

    kul med smink :)

    SvaraRadera
  16. Coola "fjäder" ögonfransar! Sv: Ja! Jag var bara tvungen att köpa in dem ;)

    SvaraRadera
  17. sv: haha, jaa det är ju kul att en kroppsdel ville må bra en stund i alla fall. Här tänker vi positivt:)

    SvaraRadera
  18. Pretty eyelashes!! love them! xo

    SvaraRadera
  19. Svar: Visst är det?! :D Ser framemot att få klä ut mig snart igen, haha :D

    SvaraRadera
  20. Vilka härliga cupcakes du gjort :)!
    Hoppas du har en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  21. Ja denna helgen borde det ju fått vara tillåtet tycker man ju.... :)

    SvaraRadera
  22. Lindshe.blogg.se9 november 2012 15:14

    heejheeej :D
    jaaa. jag hatar ocksåå filosofi :D det är hemskt! :D

    SvaraRadera
  23. lovely flirting lashes

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails